Connect with us

Jak się skutecznie wypromować za 99 złotych?

EKSPERCI

Jak się skutecznie wypromować za 99 złotych?

Z SMB jestem związana od 15 lat. Również od 15 lat jestem zaangażowana w różne konkursy organizowane przez Stowarzyszenie – jako przedstawiciel firmy członkowskiej (Boomerang, Golden Arrow, Złota Słuchawka), jako członek jury (Golden Arrow) czy pomysłodawca i współorganizator (Telemarketer Roku).

Zawsze uważałam, że udział firmy w takich konkursach daje o wiele więcej korzyści niż reklama w mediach. W wypadku wygrania takiego konkursu otrzymuje ona niepowtarzalną okazję do zaprezentowania swojej ekspertyzy i doświadczenia. Buduje wśród swojej grupy docelowej wizerunek solidnej i wiarygodnej firmy.

Złota Słuchawka jest najstarszym i chyba jedynym konkursem branży call center, w którym ocenia się efektywność i innowacyjność projektów prowadzonych w call center.

Historia Złotej Słuchawki sięga lat 90-tych, kiedy ta nagroda była przyznawana w ramach konkursu Marketingu Bezpośredniego “Boomerang” organizowanego przez SMB. W 2006 roku, po połączeniu konkursów Boomerang i Złota Strzała (organizowanego przez VFP Communications) w jeden nowy konkurs marketingu bezpośredniego „Golden Arrow”, Złota Słuchawka była jedną z kategorii nowego konkursu.

Po kilku latach “obecności “ w Golden Arrow w 2012 roku grupa call center SMB podjęła decyzję o włączeniu tego konkursu do Telemarketera Roku. Dlaczego? Ponieważ projekty telemarketingowe znacznie różnią się w sposobie oceny od kampanii marketingu bezpośredniego. Obiektywnej oceny może dokonać tylko jury składające się z ekspertów branży call center.

Jestem głęboko przekonana, że polskie call centers prowadzą świetne projekty, które mogą być docenione nie tylko przez zarząd takiej firmy. Dlatego zawsze namawiałam firmy, z którymi byłam związana do udzialu w takim konkursie. Wiem, że nie jest to łatwe, słyszałam wiele wymówek, że tajemnica handlowa, że klient (w przypadku outsourcingu) się nie zgodzi…

Udało mi się przekonać zarząd oraz naszych klientów, wspólnie wygraliśmy niejeden konkurs i mieliśmy z tego wiele korzyści – od bezpłatnej możliwości nagłośnienia takiego faktu w mediach, przez uznanie naszych klientów, po pozyskanie nowych partnerów.

Teraz firmy mają większe szanse zdobycia czegoś więcej. Złota Słuchawka to również eliminacje do konkursu ECCCO – europejskiej nagrody dla najlepszego projektu center stowarzyszeń zrzeszonych w tej organizacji. Ten fakt jest szczególnie istotny w przypadku usługowych call center prowadzących obsługę wielojęzyczną. Już zwycięstwo w Złotej Słuchawce otwiera drogę do międzynarodowej promocji firmy.

Błędem byłoby z takiej okazji nie skorzystać.

PS. zgłoszenie projektu do konkursu to koszt 99 zl. netto;-)

Katarzyna Swatowska

Ekspert komunikacji marketingowej w branży call center i nowych technologii. Manager z bogatą praktyką - w zakresie zarządzania działami PR, sponsoringu i marketingu bezpośredniego, zespołami obsługi klienta - zdobytą na polskim i międzynarodowym rynku. Od wielu lat specjalizuje się w dziedzinie komunikacji interaktywnej poprzez nowe media i nowe technologie.

Jej pasją są wszelkie działania marketingowe i PR prowadzone w celu edukacji konsumentów i firm na temat obsługi klienta: promocja dobrych i walka ze złymi praktykami w tej dziedzinie. Prowadzi firmę świadczącą usługi outsourcingu działań marketingu, PR i obsługi klienta w social media.

http://www.swatowska.pl

2 komentarze

POPULARNE