Prawie 180 zgłoszeń w 7. edycji konkursu na Telemarketera Roku

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Organizator Konkursu na najlepszego Telemarketera Roku, zakończył etap przyjmowania zgłoszeń. Do konkursu przystąpi 178 telemarketerów w 6 kategoriach.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego, Organizator Konkursu na najlepszego Telemarketera Roku, zakończył etap przyjmowania zgłoszeń. Do konkursu przystąpi 178 telemarketerów w 6 kategoriach.

 

 

Do 15 maja przyjmowane są zgłoszenia do nagrody specjalnej „Złota Słuchawka” za najlepszy projekt realizowany w call center[1]. Laureat tej nagrody zostaje automatycznie zakwalifikowany do konkursu organizowanego przez ECCCO (European Confederation of Call Center Organisation), gdzie będzie rywalizował o nagrodę dla najlepszego projektu telemarketingowego. Zgłoszenia można dokonać na stronie https://telemarketerroku.pl/zlota-sluchawka.

 

O laur najlepszego telemarketera 2015 roku będzie ubiegać się 178 konsultantów telefonicznych w 6 kategoriach. Podobnie jak w 2014 roku, najsilniej obsadzona jest kategoria „Obsługa Klienta”, do której zgłoszono aż 59 osób.

 
telemarketer2015_graf1
 

Na 34 zgłaszających podmiotów, 1/3 to usługowe call center, które będzie reprezentować 49 konsultantów, najwięcej w sprzedaży outbound.

Tradycyjnie już największa liczba zgłoszeń pochodzi z branży finansowej (34%). Zaskakuje mała liczba zgłoszeń z branży telekomunikacyjnej – największej pod względem zatrudnienia telemarketerów.

 

 

telemarketer2015_graf2

 

 

Obecnie trwa wgrywanie rozmów do platformy Zoom QM Suite, z którego korzysta jury konkursu w I etapie oceny rozmów. Wyniki tego etapu zostaną ogłoszone przez Jury w dniu 15 maja 2015 r. na stronie internetowej Organizatora – www.telemarketerroku.pl.

II etap to indywidualne rozmowy jury z wybranymi po odsłuchu rozmów konsultantami. Dodatkowo wszyscy wyłonieni po I etapie konsultanci mogą się zgłosić do zadania konkursowego polegającego na sprzedaży przez Internet w wykorzystaniem platformy partnera Altar Sell Surfing.

Uroczysta Gala, w czasie której zostaną ogłoszone wyniki, odbędzie się 10 czerwca 2015 roku w Teatrze Capitol w Warszawie.

 

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *