woman listening to gossip

ING doceniony za obsługę niesłyszących

ING Bank Śląski został laureatem „Konkursu Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń” w kategorii „CSR” za nowatorski sposób komunikacji z osobami niesłyszącymi. Bank ten, jako pierwszy na polskim rynku, zaoferował w swoich oddziałach dostęp do usługi zdalnego tłumacza języka migowego (Tłumacz Migam).

– Cieszymy się, że rynek docenił nasze działania w zakresie obsługi osób niesłyszących. Chcemy lepiej zrozumieć tę grupę klientów i dostosować się do jej potrzeb. W tym celu wykorzystujemy możliwości technologiczne, które umożliwiają sprawną komunikację z bankiem. Rozszerzyliśmy rozpoczęty w ubiegłym roku pilotaż obsługi osób niesłyszących. Obecnie usługa jest dostępna w 20 oddziałach. Mamy nadzieję, że tworzymy w ten sposób nowy standard obsługi klienta niesłyszącego – mówi Małgorzata Kołakowska, prezes Zarządu ING Banku Śląskiego.
Tłumacz Migam, oferowany jako usługa w chmurze, jest jedynym rozwiązaniem w Polsce, które bazuje na dojrzałym systemie klasy CC – Altar Contact Center[1] i dostępnym w nim kanale wideo. Pozwala na profesjonalną obsługę osób niesłyszących na miejscu: w instytucjach, bankach, przychodniach, telekomach (za pomocą np. tabletu) lub za pośrednictwem strony internetowej, czy też dostępnej od niedawna aplikacji mobilnej. W komunikacji pomiędzy osobą niesłyszącą a słyszącą pośredniczy zdalnie (wideo) certyfikowany tłumacz języka migowego z Migam.org. Dostawcą technologii, na której bazuje Tłumacz Migam jest Altar (firma stworzyła również aplikację mobilną).
Za kilka tygodni rozwiązanie będzie miało swoją premierę podczas konferencji Customer Management Summit w Moskwie.
Aktualnie z usługi korzysta kilkadziesiąt instytucji, banków, urzędów gmin, biur poselskich, sieci sprzedaży, szpitali, m.in. klienci sieci RTV EURO AGD, Banku BPH, użytkownicy Pizzaportal.pl, Szpital Specjalistyczny „INFLANCKA”, Centrum Medyczne PROFAMILIA w Łodzi.

 

 
Lada dzień z Tłumacza Migam będą mogli skorzystać również klienci jednej z największych sieci telefonii komórkowej w Polsce, bowiem pod koniec kwietnia wchodzi w życie rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia udogodnień dla osób niepełnosprawnych przez dostawców publicznie dostępnych usług telefonicznych. Zgodnie z przepisami telekomy muszą zapewnić profesjonalną obsługę osób niesłyszących w 1/6 swoich placówek.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *