Szczecińskie Arvato zwiększa zatrudnienie

Do końca 2015 roku szczeciński oddział firmy Arvato Polska powiększy się o co najmniej 50 osób. – W tej chwili w Szczecinie poszukujemy głównie osób ze znajomością języka angielskiego, ale nie oznacza to, że nie zatrudniamy osób posługujących się innymi językami obcymi. Obsługujemy klientów w 14 językach – głównie z Europy, ale także z obu Ameryk, Afryki Płn. oraz Bliskiego Wschodu – wyjaśnia Piotr Pieślak, Dyrektor Contact Center[1] ds. Nearshore.

 

Przyszli pracownicy – poza znajomością języka angielskiego – nie muszą się wykazywać doświadczeniem w pracy w call center[2]. Poza językiem ważna jest też komunikatywność dlatego oferta pracy w Szczecinie nie jest skierowana tylko do obywateli Polski ale również i obcokrajowców mieszkających w tym mieście.

– Przyszłym pracownikom zapewniamy wewnętrzny program szkoleń, który gwarantuje zdobycie wiedzy i kompetencji wykorzystywanych w pracy. Oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowy o pracę z konkurencyjnym wynagrodzeniem, a także świadczenia pozapłacowe, spośród których pracownik może wybrać kartę sportową, opiekę medyczną bądź kartę podarunkową” – dodaje Piotr Pieślak.

Firma zapewnia dla nowych pracowników dodatek relokacyjny wypłacany przez pół roku wraz z wynagrodzeniem.

 

 

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *