Od 16 marca CCIG Opole realizuje połączenia w komfortowych wnętrzach nowej lokalizacji przy ul. Niedziałkowskiego 8-12. Jest to nie tylko lepsza infrastrukturalnie lokalizacja, ale także strategiczna komunikacyjnie.
CCIG Opole jest jednym z 9 oddziałów największego call center[1] w Europie Środkowo-Wschodniej. Do lokalizacji w samym sercu miasta przeniosło się z ul. Eichendorffa, w której działał przez ostatnie 7 lat. W nowych wnętrzach znajdzie się ponad sto wygodnych, kolorowych boksów konsultanckich, sale szkoleniowe i coachingowe, rekrutacyjne, konferencyjne oraz jadalnia ze strefą rozrywki – piłkarzykami i konsolą PS3.
Zmiana lokalizacji to przede wszystkim udogodnienie dla obecnych i przyszłych Współpracowników firmy. – Jesteśmy teraz w pobliżu opolskich uczelni wyższych i dworca PKP, co znacząco ułatwi naszym Konsultantom – studentom dotarcie do oddziału. Wybierając nowe miejsce mieliśmy też na uwadze kryteria, które mają zapewnić wysoki standard oraz komfort w realizacji codziennych obowiązków. To dlatego w nowym budynku działa wysokiej klasy klimatyzacja, mamy też do dyspozycji wewnętrzne patio – mówi Jakub Joniec, Business Unit Manager CCIG Opole.
A moje pytanie ktoś miał doświadczenie z http://ccig.pl
jak chodzi o obsługę klientów i call center właśnie ?
Call Center Inter Galaccica u mnie sie sprawdziło przy obsłudze klientów i też w badaniu rynku
Dzialaja profesjonalnie, po roku współpracy nie mam nic do zarzucenia co chyba świadczy o dobrej jakości ich pracy
Klienci sa zadowoleni jak podpytuje przy okazji więc moge powiedzieć że z jakości i efektów iCCIG jestem zadowolona
Live Chata prowadzą bez zastrzeżeń, socjal media też obsługują
U nas sprawdził się Zopim, to jest świetny live chat, bardzo rozbudowany, a testowaliśmy kilka różnych systemów, zerknijcie na nasz sklep http://www.sklepmartec.pl A strona polska Zopim to http://www.zopimpl.com Wypróbujcie u siebie, dla nas to strzał w dziesiatke, ale to może zależeć od branży
Otórzcie ccig w Radomiu 🙂