Verint EFM – optymalizacja zaangażowania klientów

Firma Verint Systems Inc. przedstawiła udoskonalenia rozwiązania Verint Enterprise Feedback[1] Management (EFM), które pomagają współczesnym przedsiębiorstwom cyfrowym budować zaangażowanie klientów. Rozwiązanie wchodzi w skład szerszej oferty Verint Customer Engagement Optimization do optymalizacji zaangażowania klientów i koncentruje się na połączeniu firmy i jej pracowników z klientami w długiej perspektywie czasowej, nieprzerwanym doskonaleniu obsługi klienta dzięki wzbogaconym interakcjom, a także na poprawie procesów i optymalizacji pracy zasobów ludzkich.

[padding type=”medium_left”]

Najnowsza wersja rozwiązania Verint Enterprise Feedback Management zapewnia solidniejszą podstawę do tworzenia atrakcyjniejszych narzędzi cyfrowych. Wśród najważniejszych udoskonalonych funkcji należy wymienić nowy mechanizm tworzenia ankiet, lepsze prezentowanie pytań, zintegrowane i łatwiejsze w obsłudze wdrażanie ankiet SMS-owych tworzonych z myślą o urządzeniach mobilnych oraz rozbudowane narzędzia do raportowania, przeprowadzania analiz i zarządzania wynikami. Udoskonalenia te rozszerzają oferowane przez firmę Verint narzędzia do budowania zaangażowania, które obejmują zarówno funkcje udostępniane pracownikom, jak i metody obsługiwania klientów, pozwalające osiągać odpowiednie wyniki.

Udoskonalenia rozwiązania Verint Enterprise Feedback Management zostały powszechnie udostępnione w ubiegłym miesiącu. Należą do nich:

  • Zoptymalizowany mechanizm tworzenia ankiet dla firm globalnych — nowy mechanizm tworzenia ankiet oferuje przedsiębiorstwom podstawę i lepsze narzędzia projektowe do generowania ciekawszych i atrakcyjniejszych wizualnie ankiet, które zapewniają użytkownikom lepsze wrażenia.
  • Tematyczny moduł do tworzenia ankiet uwzględniający wytyczne dotyczące wizerunku firmy — zaawansowane funkcje projektowania i edycji upraszczają tworzenie ankiet oznaczonych marką firmy, które są zgodne z wizerunkiem przedsiębiorstwa w mediach cyfrowych.
  • Uproszczone wdrażanie ankiet SMS-owych — wśród udoskonaleń znalazła się nowa konsola z interfejsem użytkownika dostosowanym do wiadomości SMS, która upraszcza i przyspiesza zarządzanie kampaniami realizowanymi za pośrednictwem wiadomości tekstowych oraz ich monitorowanie. Konsola udostępnia też tryb edytowania ankiet, który pomaga autorom w tworzeniu opcji istotnych w ankietach SMS, a nie zawsze ważnych w pełnowymiarowych ankietach internetowych. Użytkownicy mogą też bez trudu planować import i dodawać uczestników bezpośrednio z poziomu interfejsu SMS.
  • Lepsze analizy, raporty i użyteczne informacje — dodatkowe rozszerzenia obejmują bardziej zaawansowane narzędzia do zarządzania ankietami i przeprowadzania analiz, lepsze funkcje zarządzania przypadkami, możliwość integracji z komputerem pracownika oraz funkcje tworzenia i rozsyłania raportów w oparciu o stworzoną hierarchię przedsiębiorstwa.

„Udoskonalenia te wynikają z naszych starań w zakresie wielokanałowych rozwiązań korporacyjnych, które wspierają naszą strategię optymalizacji zaangażowania klientów” — powiedziała Nancy Treaster, wiceprezes i dyrektor generalny ds. operacji strategicznych w dziale rozwiązań analitycznych dla przedsiębiorstw Enterprise Intelligence Solutions firmy Verint. „Rozwiązanie EFM zapewnia użytkownikom lepsze wrażenia i umożliwia łatwiejsze tworzenie ciekawych, atrakcyjnych wizualnie ankiet, co sprawia, że firmy mogą skoncentrować się na wykorzystaniu odpowiedzi uzyskanych we wszystkich kanałach za pomocą narzędzi Actionable Intelligence”.

[/padding]

 

Słownik
1. Feedback. przekazanie doradcy praktycznych wskazówek i propozycji do rozmowy przez trenera. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *