Kolejni zagraniczni klienci w Grupie DataContact

Grupa DataContact (GDC), pierwszy na polskim rynku dostawca usług contact center rozpoczął współpracę z dwoma wiodącymi koncernami medialnymi z Niemiec – Funke Mediengruppe oraz Klambt.

Grupa DataContact (GDC), pierwszy na polskim rynku dostawca usług contact center[1] rozpoczął współpracę z dwoma wiodącymi koncernami medialnymi z Niemiec – Funke Mediengruppe oraz Klambt.

 

Funke Mediengruppe wydaje 500 publikacji w ośmiu krajach. Grupa medialna Klambt to około 65 różnych tytułów czasopism dedykowanych kobietom, między innymi life-style i poradniki z różnych dziedzin. Zadaniem GDC jest obsługa w języku niemieckim back office[2] klientów wydawnictw.

Grupa DataContact staje się rzetelnym i kompleksowym partnerem niemieckich koncernów mediowych. Poza Funke Mediengruppe i Klambt, firma od wielu lat odpowiada za back office- obsługę zgłoszeń dla wydawnictw niemieckiego koncernu Axel Springer. Obsługa jest prowadzona przez 7 dni w tygodniu na 50 stanowiskach w języku niemieckim.

rezlerandrzejPozyskanie 2 wiodących wydawnictw niemieckich jest dla nas najlepszą oznaką dobrze wykonywanej przez nas pracy a także zbudowania zaufania i dobrych, długotrwałych relacji z Klientem na rynku niemieckim – powiedział Andrzej Rezler, dyrektor operacyjny, członek Zarządu GDC – Z biznesowego punktu widzenia nasza dywersyfikacja przychodów nie dotyczy tylko branż z nami współpracujących, ale i oferowanych projektów. Stała długotrwała współpraca z wieloma partnerami uniezależniona od przychodów sezonowych z projektów sprzedażowych i pozwala nam na zbudowanie silnego zespołu doświadczonych konsultantów i managerów. W tym widzę naszą przewagę konkurencyjną.

W tym roku GDC obchodzi 20 lecie działalności. Została utworzona w 1995 roku jako pierwsza prywatna i niezależna firma telemarketingowa w Polsce pod nazwą Kontakt telemarketing[3]. Obecnie Grupa DataContact prowadzi obsługę międzynarodowych firm w kilkunastu językach. Większość z tych projektów to kontrakty wieloletnie obejmujące kompleksowe działania na rzecz klientów Partnerów.

 

 

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. back office. Dział firmy / organizacji odpowiedzialny za realizację procesów posprzedażowych. Dba o prawidłowy przebieg procesu obsługowego. Do zadań pracowników…
3. telemarketing. wykorzystanie telefonu do celów sprzedaży i promocji oferty firmy; sprzedawanie przez telefon. Total 0 Shares Share 0 Tweet…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *