Grupa DataContact (GDC), pierwszy na polskim rynku dostawca usług contact center[1] rozpoczął współpracę z dwoma wiodącymi koncernami medialnymi z Niemiec – Funke Mediengruppe oraz Klambt.
Funke Mediengruppe wydaje 500 publikacji w ośmiu krajach. Grupa medialna Klambt to około 65 różnych tytułów czasopism dedykowanych kobietom, między innymi life-style i poradniki z różnych dziedzin. Zadaniem GDC jest obsługa w języku niemieckim back office[2] klientów wydawnictw.
Grupa DataContact staje się rzetelnym i kompleksowym partnerem niemieckich koncernów mediowych. Poza Funke Mediengruppe i Klambt, firma od wielu lat odpowiada za back office- obsługę zgłoszeń dla wydawnictw niemieckiego koncernu Axel Springer. Obsługa jest prowadzona przez 7 dni w tygodniu na 50 stanowiskach w języku niemieckim.
Pozyskanie 2 wiodących wydawnictw niemieckich jest dla nas najlepszą oznaką dobrze wykonywanej przez nas pracy a także zbudowania zaufania i dobrych, długotrwałych relacji z Klientem na rynku niemieckim – powiedział Andrzej Rezler, dyrektor operacyjny, członek Zarządu GDC – Z biznesowego punktu widzenia nasza dywersyfikacja przychodów nie dotyczy tylko branż z nami współpracujących, ale i oferowanych projektów. Stała długotrwała współpraca z wieloma partnerami uniezależniona od przychodów sezonowych z projektów sprzedażowych i pozwala nam na zbudowanie silnego zespołu doświadczonych konsultantów i managerów. W tym widzę naszą przewagę konkurencyjną.
W tym roku GDC obchodzi 20 lecie działalności. Została utworzona w 1995 roku jako pierwsza prywatna i niezależna firma telemarketingowa w Polsce pod nazwą Kontakt telemarketing[3]. Obecnie Grupa DataContact prowadzi obsługę międzynarodowych firm w kilkunastu językach. Większość z tych projektów to kontrakty wieloletnie obejmujące kompleksowe działania na rzecz klientów Partnerów.