Connect with us

Verint nr 1 w Value Index for Workforce Optimization na rok 2015

TECHNOLOGIE

Verint nr 1 w Value Index for Workforce Optimization na rok 2015

Firma Verint Systems Inc. została sklasyfikowana jako czołowy dostawca w rankingu rozwiązań do optymalizacji pracy zasobów ludzkich 2015 Value Index for Workforce Optimization. Ranking przygotowany został przez firmę Ventana Research, zajmującą się badaniami i doradztwem w branży technologicznej.

Jak wynika z przeprowadzonej przez firmę Ventana kompleksowej oceny ofert rozwiązań do optymalizacji pracy zasobów ludzkich, Verint stoi na czele zestawienia producentów. Rozwiązania oceniono w następujących siedmiu kategoriach: łatwość używania, łatwość zarządzania, niezawodność, możliwości, swoboda dostosowywania, reputacja dostawcy i zwrot z inwestycji. Firma Verint już drugi rok z rzędu została uznana za czołowego dostawcę w rankingu Value Index.

„Verint utrzymuje czołową pozycję ogólną w naszym zestawieniu ‘Workforce Optimization Value Index’ z uwagi na szeroką gamę oferowanych narzędzi oraz usług doradczych, modeli udostępniania i usług wsparcia” — powiedział Richard Snow, wiceprezes i dyrektor ds. badań w zakresie zaangażowania klientów w firmie Ventana Research.

 

Ventana Research definiuje „optymalizację pracy zasobów ludzkich” jako skuteczne zarządzanie wszystkimi czynnościami związanymi z pracownikami i odnoszącymi się do obsługi interakcji z klientami, które pomagają zadbać o optymalną obsługę klienta i koncentrację na wspólnych celach w zakresie przychodów i jakości obsługi.

 

„Zarządzanie zadaniami związanymi z pracownikami w zakresie interakcji z klientami staje się coraz bardziej złożone z wielu powodów. Jednym z nich jest rosnąca liczba interakcji za pośrednictwem większej liczby kanałów budowania zaangażowania klientów i większa liczba pracowników, którzy się nimi zajmują” — dodał Snow. „Inwestowanie w systemy do zarządzania tymi działaniami staje się niezbędne”.

 

Oto poszczególne wyniki uzyskane przez firmę Verint w rankingu Value Index:

  • Najwyższa ocena za możliwości produktu — oceniono tu możliwości dostawcy w zakresie zaspokajania potrzeb różnych grup w firmie, od kadry zarządzającej po menedżerów działów.
  • Najwyższa ocena za reputację — oceniono tu zarządzanie i stabilność finansową dostawcy, a także procesy opracowywania produktów, usługi, jakość obsługi, a także to, co klienci mówią na temat dostawcy i jego oferty.
  • Znaczne inwestycje w zapewnienie łatwości używania, które przyczyniają się do wysokiej pozycji firmy w rankingu, oraz duże postępy w obszarze usług opartych na chmurze, współpracy i mobilności.
  • Ventana Research zauważa też, że Verint „dysponuje wieloma referencjami klientów i przykładami wdrożeń” — odzwierciedla to własny, specjalny program obsługi klienta wdrożony przez firmę Verint i zaangażowanie przedsiębiorstwa w stosowanie w swoich ramach tych samych rozwiązań, które są polecane i wdrażane w firmach klientów.

 

Z badań Ventana Research wynika również, że aplikacjami, które według największej grupy przedsiębiorstw z największym prawdopodobieństwem wpłyną na wydajność obsługi interakcji, będą narzędzia analityczne. W odrębnym tekście Richard Snow zauważył, że niedawne przejęcie firmy KANA „pozwoliło firmie Verint pójść do przodu na rynku rozwiązań do budowania zaangażowania klientów”. Analityk wymienił też rozwiązanie Verint Engagement Analytics™ jako przykład na połączenie narzędzi obu producentów, które pomaga przedsiębiorstwom zwiększyć wydajność przez oparte na informacjach planowanie, zarządzanie zmianami i szkolenia pracowników.

 

Karol Bancerz

Z branżą call center związany od 14 lat. Od prawie 12 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Prezes zarządu Belocal Polska Sp. z o. o. oraz członek zarządu Polskiego Instytutu Wiedzy Praktycznej - właściciela platformy WIEDZAPRAKTYCZNA.pl.

Skomentuj

POPULARNE