Grupa Data Contact poleci z Ryanair

Grupa DataContact rozpoczyna współpracę z największym europejskim tanim przewoźnikiem lotniczym Ryanair.

Grupa DataContact (GDC) rozpoczyna współpracę z największym europejskim tanim przewoźnikiem lotniczym Ryanair.

GDC jest odpowiedzialne za obsługę klientów przewoźnika w kanale telefonicznym. Usługa została uruchomiona w dniu 02.02.2015 w języku polskim. W kolejnych etapach będą wdrażane języki niemiecki i holenderski oraz obsługa live chat[1] i back-office.

-„Docelowo planujemy obsługę w 6 językach na 60 – 100 stanowiskach – powiedział Andrzej Rezler, dyrektor operacyjny, członek Zarządu GDC – Grupa DataContact posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze projektów dla linii lotniczych. To jest nasz drugi projekt obsługi międzynarodowych przewoźników. Dołożymy wszelkich starań, aby nasza współpraca przebiegała pomyślnie oraz by świadczone przez nas usługi spełniały oczekiwania partnera, co będzie owocowało zwiększeniem naszego zaangażowania w ten projekt. Docelowo chcemy obsługiwać klientów Ryanair we wszystkich kanałach kantaku.” – zapewnił Andrzej Rezler.

Dla innego przewoźnika spółka zajmuje się rezerwacją i sprzedażą biletów lotniczych, udzielaniem informacji na temat lotów, obsługą reklamacji. Konsultanci obsługują klientów w 10 językach.

Słownik
1. live chat. rodzaj usługi internetowej stosowanej w sprzedaży i zdalnej obsłudze internautów. Termin używany potocznie na określenie oprogramowania wykorzystywanego w…
2 comments
  1. Jak na razie to wasi konsultanci odwalają niezłą fuszerkę (razem z team-leaderami). Mam nadzieję, że to się zmieni.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *