ZOOM w programie Avaya DevConnect

Zoom International został wybrany przez Avaya, globalnego dostawcę oprogramowania i usług do komunikacji biznesowej, członkiem programu Avaya DevConnect.

Zoom International został wybrany przez Avaya, globalnego dostawcę oprogramowania i usług do komunikacji biznesowej, członkiem programu Avaya DevConnect.

Celem Programu Avaya DevConnect jest rozwijanie innowacyjnych technologii wspomagających systemy telekomunikacyjne Avaya. Avaya DevConnect promuje i wspiera deweloperów aplikacji i firmy technologiczne w rozwoju produktów partnerskich oferowanych przez członków. W efekcie klienci Avaya otrzymują nowej generacji innowacyjne rozwiązania spełniające ich wymagania.

– „Widzimy duże zainteresowania klientów Avaya produktami ZOOM, dlatego w 2014 dokonaliśmy znacznych inwestycji, które będziemy kontynuować w tym roku. Celem inwestycji jest pełne wsparcie wdrożeń Avaya na rynku contact center[1] – powiedział założyciel i CEO ZOOM, Simon Vostry, komentując wybór firmy na członka programu Avaya DevConnect. – Jesteśmy podekscytowani coraz bliższą współpracą z Avaya i gotowi, by wspólnie dostarczać innowacyjne rozwiązania obsługi klienta.”

ZOOM QM Suite to efekt 16 lat prac badawczo rozwojowych i na bazie nieustannej opinii zwrotnej od klientów. Wyposażony w zestaw zintegrowanych aplikacji, Zoom QM Suite zawiera wszystkie spełniające wymogi prawne rozwiązania mające na celu poprawę jakości i wydajności w contact center: wielokanałowe nagrywanie, przechwytywanie ekranu agenta, zarządzanie jakością i wydajnością, analizę mowy, platformę umożliwiającą rozwiązaniom firm trzecich płynne integrowanie zarządzania jakością i grafikowaniem, monitoring na żywo i wgląd we wszystkie trwające rozmowy. Niedawno zostały wprowadzone następne moduły e-learning do indywidualnych szkoleń oraz ankietowania klientów.

“Musimy być pewni, że nasze produkty są doskonale zintegrowane i przetestowane wraz z każdą aktualizacją Avaya,” powiedział Michał Kridlo, dyrektor produktu w ZOOM. “Bycie częścią programu DevConnect daje nam dostęp do wielu zasobów zarówno projektowania jak i testowania dla zapewnienia niezakłóconej interoperacyjności”.

 

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *