Connect with us

ZOOM w programie Avaya DevConnect

AKTUALNOŚCI

ZOOM w programie Avaya DevConnect

Zoom International został wybrany przez Avaya, globalnego dostawcę oprogramowania i usług do komunikacji biznesowej, członkiem programu Avaya DevConnect.

Celem Programu Avaya DevConnect jest rozwijanie innowacyjnych technologii wspomagających systemy telekomunikacyjne Avaya. Avaya DevConnect promuje i wspiera deweloperów aplikacji i firmy technologiczne w rozwoju produktów partnerskich oferowanych przez członków. W efekcie klienci Avaya otrzymują nowej generacji innowacyjne rozwiązania spełniające ich wymagania.

– „Widzimy duże zainteresowania klientów Avaya produktami ZOOM, dlatego w 2014 dokonaliśmy znacznych inwestycji, które będziemy kontynuować w tym roku. Celem inwestycji jest pełne wsparcie wdrożeń Avaya na rynku contact center – powiedział założyciel i CEO ZOOM, Simon Vostry, komentując wybór firmy na członka programu Avaya DevConnect. – Jesteśmy podekscytowani coraz bliższą współpracą z Avaya i gotowi, by wspólnie dostarczać innowacyjne rozwiązania obsługi klienta.”

ZOOM QM Suite to efekt 16 lat prac badawczo rozwojowych i na bazie nieustannej opinii zwrotnej od klientów. Wyposażony w zestaw zintegrowanych aplikacji, Zoom QM Suite zawiera wszystkie spełniające wymogi prawne rozwiązania mające na celu poprawę jakości i wydajności w contact center: wielokanałowe nagrywanie, przechwytywanie ekranu agenta, zarządzanie jakością i wydajnością, analizę mowy, platformę umożliwiającą rozwiązaniom firm trzecich płynne integrowanie zarządzania jakością i grafikowaniem, monitoring na żywo i wgląd we wszystkie trwające rozmowy. Niedawno zostały wprowadzone następne moduły e-learning do indywidualnych szkoleń oraz ankietowania klientów.

„Musimy być pewni, że nasze produkty są doskonale zintegrowane i przetestowane wraz z każdą aktualizacją Avaya,” powiedział Michał Kridlo, dyrektor produktu w ZOOM. „Bycie częścią programu DevConnect daje nam dostęp do wielu zasobów zarówno projektowania jak i testowania dla zapewnienia niezakłóconej interoperacyjności”.

 

Karol Bancerz

Z branżą call center związany od 14 lat. Od prawie 12 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Prezes zarządu Belocal Polska Sp. z o. o. oraz członek zarządu Polskiego Instytutu Wiedzy Praktycznej - właściciela platformy WIEDZAPRAKTYCZNA.pl.

Skomentuj

POPULARNE