Connect with us

Teleperformance Polska – ponad 30% w górę

OUTSOURCING

Teleperformance Polska – ponad 30% w górę

Teleperformance Polska zamknął 2014 rok 36%-owym wzrostem przychodów i 35%-owym wzrostem liczby pracowników. W 2015 roku firma planuje zatrudnić 200 osób, co wynika m.in. z planów pozyskania nowych klientów i rozwojem obecnych projektów. Dotychczasowe osiągnięcia oraz plany firmy w zakresie zatrudnienia oraz polityki HR znalazły też odzwierciedlenie w nominacji do nagrody Employer of The Year – BPO.

W 2014 roku zespół Teleperformance Polska powiększył się o ponad 100 pracowników i liczy już ponad 400 osób. Firma zakłada kolejne, istotne wzrosty zatrudnienia w 2015. – 2014 rok był dla nas pasmem sukcesów biznesowych. Uruchomiliśmy cztery nowe, duże projekty w zakresie posprzedażowej obsługi klienta. Największy spośród nich dotyczy obsługi po polsku i niemiecku sklepu internetowego znanej, światowej marki odzieżowej. Zanotowaliśmy wzrost przychodów w stosunku do ubiegłego roku o 36% i aż o 59% w stosunku do 2012. W nowy rok wchodzimy z planami dalszego rozwoju i perspektywą zatrudnienia 200 nowych pracowników na projekty krótko- i długoterminowe – mówi Mariusz Odkała, prezes Teleperformance Polska, posiadającego dwa centra w Polsce – w Warszawie i w Siedlcach.

Zgodnie z globalną filozofią Grupy Teleperformance, do której należy Teleperformance Polska, rozwój firmy nie byłby możliwy bez zaangażowania pracowników – Cyklicznie poddajemy zewnętrznemu badaniu satysfakcję z pracy osób zatrudnionych w naszej firmie, która z roku na rok jest coraz wyższa. W najnowszym, międzynarodowym badaniu wskaźnika zaangażowania pracowników plasowaliśmy się powyżej średniej krajowej, a nawet powyżej średniej dla Europy Północno-Wschodniej – dodaje Mariusz Odkała.

Zadowolenie z pracy w Teleperformance Polska potwierdzają też inne liczby. Niska rotacja wśród pracowników, która w 2014 roku była na poziomie poniżej 4% (średnia miesięczna), to ogromny sukces firmy działającej w branży contact centers. Pracownicy doceniają przede wszystkim miejsce i środowisko pracy. Są zadowoleni ze stosunków panujących w firmie, jak również z relacji z bezpośrednimi przełożonymi. Dostrzegają również, że firma wspiera harmonię pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym.

Karol Bancerz

Z branżą call center związany od 14 lat. Od prawie 12 lat prowadzi CCNEWS.pl, pierwszy, największy i najpopularniejszy w Polsce vortal o customer care. Zarządzał wieloma projektami telemarketingowymi dla operatorów telefonii komórkowej, linii lotniczych i towarzystw ubezpieczeniowych. Ostatnio odpowiedzialny był za nadzorowanie procesu wydawania wiz przez konsulaty USA dla obywateli Polski, Rosji, Białorusi i Litwy. Zwolennik zrównoważonego rozwoju biznesu ze wsparciem sztucznej inteligencji. Obecnie bloger, dziennikarz, przedsiębiorca – baczny obserwator zmieniających się trendów w obsłudze klienta. Prezes zarządu Belocal Polska Sp. z o. o. oraz członek zarządu Polskiego Instytutu Wiedzy Praktycznej - właściciela platformy WIEDZAPRAKTYCZNA.pl.

Skomentuj

POPULARNE