Kielecki Lincall w Chinach

Firma INFOVER wykonała oprogramowanie dla chińskiej firmy Zycoo, lidera branży ICT na rynku azjatyckim. To efekt wieloletniej współpracy obu spółek.

Firma INFOVER wykonała oprogramowanie dla chińskiej firmy Zycoo, lidera branży ICT na rynku azjatyckim. To efekt wieloletniej współpracy obu spółek.

– ZYCOO jest znanym producentem urządzeń telefonii IP – informuje Andrzej Szydło, dyrektor Działu Rozwoju Usług w Infoverze. – Nasza firma opracowała innowacyjną platformę komunikacyjną Lincall, w skład której wchodzi m.in. system call center, który – jak się okazuje – odpowiada potrzebom nie tylko polskiego, ale i azjatyckiego biznesu. Mamy nadzieję, że nasza współpraca z Zycoo będzie się dalej rozwijać i owocować nowymi kontraktami na tamtejszym rynku – dodaje dyrektor Szydło.

Lincall to innowacyjne rozwiązanie komunikacyjne, które zapewnia optymalizację procesów biznesowych wewnątrz firmy czy instytucji, a także efektywnie usprawnia komunikację z klientami. Na rodzinę produktów Lincall składają się Centrala IP, System Call Center oraz usługa Contact Center. Dodatkowo każdy z elementów platformy może funkcjonować w chmurze oraz stacjonarnie.

Wcześniej na zlecenie azjatyckiego partnera kielecka spółka stworzyła innowacyjną aplikację bilingową o nazwie CooBills. Premiera miała miejsce w grudniu ubiegłego roku. CooBills na razie jest dostępny w dwóch wersjach językowych – angielskiej i chińskiej. Obecnie trwają prace nad uruchomieniem wersji polskiej, niemieckiej oraz portugalskiej.

CooBills jest aplikacją przeznaczoną dla central IP z serii CooVox. System umożliwia rozliczanie abonentów w trybach pre-paid oraz post paid.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Colt wprowadza oparte na chmurze rozwiązanie telefoniczne dla Microsoft Teams

Rozwiązanie Direct Routing od Colt, oferowane jako usługa w chmurze, pomaga przedsiębiorstwom szybko uruchomić połączenia PSTN (Publicznej Przełączanej Sieci Telefonicznej) w usłudze Teams. Znacznie usprawnia to komunikację zespołów, które ze względu na pandemię, zmuszone są odbywać spotkania online.
więcej

Genesys liderem w kwadrancie Gartnera dla rozwiązań CCaaS

Genesys został wskazany jako lider rynku w magicznym kwadrancie Gartnera dla rozwiązań Contact Center as a Service (CCaaS). Analitycy Gartnera przenalizowali 13 dostawców rozwiązań CCaaS biorąc pod uwagę wizję ich rozwiązań, zdolność do jej realizacji, a także opinię użytkowników.
więcej

Zdalna weryfikacja dokumentów dzięki polskiemu fintechowi

Polski fintech Authologic wprowadził do swojego rozwiązania kolejną metodę zdalnej weryfikacji tożsamości - rozpoznawanie fizycznych dokumentów za pomocą wideo lub zdjęcia selfie. Obecnie metoda weryfikacji wideo wdrażana jest m.in. w Vooom, aplikacji umożliwiającej wynajem samochodów na minuty.