Contact Center: to był dobry rok, ten będzie jeszcze lepszy

Miniony rok, Contact Center może zaliczyć do udanych. Spółka rozszerzyła współpracę ze swoimi kluczowymi klientami oraz pozyskała kilkanaście nowych kontraktów.

Miniony rok, Contact Center[1] może zaliczyć do udanych. Spółka rozszerzyła współpracę ze swoimi kluczowymi klientami oraz pozyskała kilkanaście nowych kontraktów.

– Szczególnie motywujące jest dla nas zadowolenie klientów z realizowanych przez nas usług czego wyrazem jest kontynuacja długoletnich kontraktów oraz systematyczne rozszerzanie zakresu współpracy. Cieszy również rosnąca liczba nowych kontraktów, w tym z zagranicy. W minionym roku nawiązaliśmy współpracę z podmiotami z Wielkiej Brytanii oraz Czech. Rosnąca liczba projektów realizowanych w językach obcych pozwala naszemu zespołowi doradców obcojęzycznych rozszerzać swoje kompetencje i zdobywać kolejne doświadczenia. Mamy nadzieję, że będą one pomocne w pozyskiwaniu nowych kontraktów dzięki czemu w kolejnych latach jeszcze mocniej zaznaczymy swoją obecność na rynkach zagranicznych. – podsumowuje Arkadiusz Spakowski, członek zarządu spółki.

18 milionów obsłużonych kontaktów w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Dominuje telefon, ale z roku na rok wzrasta ilość obsłużonych konaktów e-mail i sms.

W związku z rosnącą liczbą realizowanych projektów firma rozbudowała swoje zasoby operacyjne uruchamiając kolejne call center[2] zlokalizowane w Elblągu. W najbliższym czasie liczba funkcjonujących w lokalizacji stanowisk operatorskich będzie zwiększana z uwagi na skalę realizowanych w lokalizacji projektów.

W nowy rok spółka wchodzi też z odświeżoną identyfikacją wizualną obejmującą modyfikację logotypu.

Nowe logo poniżej:

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *