Miniony rok, Contact Center[1] może zaliczyć do udanych. Spółka rozszerzyła współpracę ze swoimi kluczowymi klientami oraz pozyskała kilkanaście nowych kontraktów.
– Szczególnie motywujące jest dla nas zadowolenie klientów z realizowanych przez nas usług czego wyrazem jest kontynuacja długoletnich kontraktów oraz systematyczne rozszerzanie zakresu współpracy. Cieszy również rosnąca liczba nowych kontraktów, w tym z zagranicy. W minionym roku nawiązaliśmy współpracę z podmiotami z Wielkiej Brytanii oraz Czech. Rosnąca liczba projektów realizowanych w językach obcych pozwala naszemu zespołowi doradców obcojęzycznych rozszerzać swoje kompetencje i zdobywać kolejne doświadczenia. Mamy nadzieję, że będą one pomocne w pozyskiwaniu nowych kontraktów dzięki czemu w kolejnych latach jeszcze mocniej zaznaczymy swoją obecność na rynkach zagranicznych. – podsumowuje Arkadiusz Spakowski, członek zarządu spółki.
18 milionów obsłużonych kontaktów w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Dominuje telefon, ale z roku na rok wzrasta ilość obsłużonych konaktów e-mail i sms.
W związku z rosnącą liczbą realizowanych projektów firma rozbudowała swoje zasoby operacyjne uruchamiając kolejne call center[2] zlokalizowane w Elblągu. W najbliższym czasie liczba funkcjonujących w lokalizacji stanowisk operatorskich będzie zwiększana z uwagi na skalę realizowanych w lokalizacji projektów.
W nowy rok spółka wchodzi też z odświeżoną identyfikacją wizualną obejmującą modyfikację logotypu.
Nowe logo poniżej: