Telmon.pl w nowej odsłonie

Łódzka spółka Telmon uruchomiła właśnie nową wersję firmowego serwisu internetowego. Nowa witryna to przejrzysta i atrakcyjna forma podzielona na dwie części – dla klientów i dla pracowników.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Firmie za główny cel przyświecało przede wszystkim wywołanie efektu lekkości przy jednoczesnym stworzeniu wygodnego i intuicyjnego interfejsu. Zamierzony efekt uzyskano poprzez zastosowanie modnego „kafelkowania“ oraz dużych i czytelnych nagłówków.

– Projektując nową WWW, skupiliśmy się przede wszystkim na funkcji informacyjnej witryny. Zależy nam bowiem na tym, aby za jej pośrednictwem na bieżąco informować o zmianach, nowościach czy promocjach. Jak wiadomo, strona WWW – dzięki możliwości niemal natychmiastowej aktualizacji treści – jest doskonałym źródłem informacji, a także medium reklamowym, do którego nasi klienci i pracownicy mają dostę p 24 godziny na dobę. Jesteśmy świadomi tego, że posiadanie dobrej, przejrzystej i aktualnej strony internetowej jest niezbędnym elementem rozwoju potencjału firmy – mówi Artur Kapacki, prezes firmy.

Strona Telmon jest responsywna – można ją przeglądać z poziomu komputera, smartfona czy tabletu.

– Musimy pamiętać, że nasi odbiorcy poszukują dziś informacji w każdym możliwym momencie, także wtedy, gdy są w podróży lub w miejscach, w których nie mają dostępu do laptopa lub komputera stacjonarnego: w restauracji, w kawiarni czy na zakupach. Chcemy, żeby nasza strona była dostępna dla nich w każdej sytuacji, dlatego postawiliśmy również na wygodną wersję mobilną – dodaje Kapacki.

Tło strony utrzymane jest w kolorystyce firmy – jest kontrastujące, dzięki czemu witryna nabiera dynamiki, a jej najważniejsze elementy zostają wyeksponowane. Grafikę wzbogacono zdjęciami, które przełamują tekst i nadają mu ciekawą formę. Nowy serwis zintegrowany jest z kontem facebookowym Telmon.

– Bardzo zależy nam na tym, żeby wszyscy trafiali z naszej WWW na telmonowego Facebooka, i na odwrót. Widzimy duży potencjał w mediach społecznościowych i chcemy, aby oba kanały wzajemnie się uzupełniały. W taki sposób każdy znajdzie kontent, którego poszukuje: klienci merytoryczne artykuły i informacje o ofercie, potencjalni pracownicy informacje o klimacie, jaki panuje wewnątrz firmy, i o możliwościach rozwoju w Telmon, konsultanci zapowiedzi i podsumowania firmowych wydarzeń – komentuje Monika Stępień, dyrektor ds. kadr i administracji w Telmon.



Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

3 comments
  1. Wow… mówienie o tym, ze ma się responsywną stronę to trochę jakby pisać, że się ma stronę www. Jedyny plus to taki, że mało która firma CC ma serwis responsywny

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *