Bardzo znacząca rozbudowa call center[1] ułatwi pozyskanie kolejnych dużych kontraktów, co spowoduje wzrost przychodów, które znajdą odzwierciedlenie także w postaci coraz większych zysków.
Sektor związany z usługami oferowanymi przez call center ma w Polsce bardzo znaczący potencjał wzrostu. Z tego powodu zapadła decyzja, dotycząca rozbudowy call center, zarządzanego przez firmę Teleinvention – mówi Krzysztof Sikora, prezes zarządu Teleinvention Sp. z o.o. – Tego rodzaju działania są zbieżne z zamiarami zarządu GK Unima 2000, które zakładają m.in. przyspieszenie tempa rozwoju podmiotów zależnych, a także wykorzystanie efektu synergii, wynikającego ze zbliżonych profili działalności biznesowej. Z taką sytuacją mamy do czynienia w przypadku firm: Lockus i Teleinvention.
Utrzymanie szybkiego tempa rozwoju obu firm wymaga stosowania rozwiązań, które umożliwiają optymalizację kosztów działalności m.in. dzięki zastosowaniu wspólnych rozwiązań informatycznych – stwierdza Magdalena Kniszner, prezes zarządu Lockus Sp. z o.o. – Efektywne wykorzystanie infrastruktury informatycznej wiąże się z koniecznością ciągłej modyfikacji, aby dostosować jej parametry do coraz większych wymagań rynku. Współpraca między firmami Lockus i Teleinvention zdecydowanie ułatwi sprostanie temu zadaniu. Dlatego też zdecydowano się na połączenie kapitałowe tych dwóch podmiotów. Unima2000 S.A. zbyła swoje udziały na rzecz spółki Lockus sp. z o.o., która zamierza zwiększyć swoje zaangażowanie w rozwój Teleinvention sp.z o.o.
Aktualnie w skład Grupy Kapitałowej wchodzą dwie spółki zależne od Unima2000 S.A.: Lockus oraz IQnet. Natomiast firma Teleinvention, to podmiot zależny od spółki Lockus. Z uwagi na zależność Lockus od Unima 2000, Grupa Kapitałowa Unima 2000 nie utraci kontroli nad procesem rozwoju w Teleinvention
Lockus Sp. z o.o. oferuje usługi z zakresu kompleksowej organizacji branżowych eventów, konferencji i szkoleń. Firma zdobyła bogate doświadczenie współpracując z wieloma podmiotami, prowadzącymi działalność dla branży informatycznej, multimedialnej, telekomunikacyjnej oraz szeroko pojętych zabezpieczeń. Wśród klientów spółki znajdują się m.in. firmy: Panasonic, Nedap, Bosch, Siemens, Honywell, Konsorcjum FEN, Rittal, 3M Poland.
IQnet Sp. z o.o. prowadzi działalność w zakresie okablowania strukturalnego oraz instalacji niskoprądowych. Świadczy także usługi kompleksowego nadzoru i prowadzenia inwestycji budowlanych. Spółka zajmuje się projektowaniem, budową, instalacją i integracją: sieci teleinformatycznych, rozwiązań niskoprądowych: TV przemysłowej, systemów alarmowych, kontroli dostępu, rejestracji czasu pracy, sygnalizacji pożarowej, zarządzania budynkami, zaawansowanych central telefonicznych.
Teleinvention Sp. z o.o. oferuje kompleksowe rozwiązania polegające na outsourcingu całego procesu biznesowego związanego z obsługą klienta, marketingiem, sprzedażą, a także windykacją należności. Główną domeną Teleinvention są duże kampanie telesprzedażowe oraz usługi wsparcia dla każdej działalności operacyjnej przedsiębiorstw i korporacji. Spółka ma na swoim koncie szereg innowacyjnych projektów. Jeden z nich to kampania realizowana dla lidera rynku telewizji satelitarnej – klienta, który powierzył spółce Teleinvention działania sprzedażowe, w ramach działu utrzymania Klienta, jako jedynemu zewnętrznemu call center w Polsce.
O firmie Teleinvention można znaleźć też wiele ciekawych informacji na stronie GoWork.pl: http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,6998