Lowcosttravelgroup stworzy w Krakowie call center na 200 osób

Lowcosttravelgroup jest międzynarodową firmą świadczącą usługi turystyczne on-line. W ubiegłym roku odnotowała 40% wzrost sprzedaży. W 2015 planuje zwiększenie przychodów o kolejne 40% i wysłanie na wakacje 3 milionów klientów.
Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

W związku z intensywnym rozwojem, firma otwiera nowe biuro w Krakowie. Będą tu zlokalizowane zespoły back office[1] oraz call center[2]. “Nasz polski oddział daje pracownikom możliwość bezpośredniej współpracy z osobami poszukującymi wakacji w przystępnych cenach; nie jesteśmy natomiast firmą outsourcingowa, ani[3] centrum usług wspólnych” – informuje Justyna Łyko-Kowalska General Manager Poland.

Do końca 2015 roku firma planuje zatrudnić ok. 200 pracowników. Pracę znajdą w niej zarówno osoby z doświadczeniem w branży turystycznej, jak i te, które dopiero rozpoczynają swoją karierę zawodową. “Poszukujemy osób z biegłą znajomością języka angielskiego, które będą wspierać naszych klientów w organizacji podróży oraz dokonywaniu rezerwacji” – informuje Roger Parks Group HR Director. Pracownicy krakowskiego centrum będą również odpowiedzialni za administrowanie bazą hotelową i zarządzanie kontraktami. W przyszłości, firma planuje także utworzyć w Krakowie dział sprzedaży, marketingu oraz księgowości.

Swoim pracownikom Lowcosttravelgroup oferuje umowę o pracę, atrakcyjny pakiet benefitów, a także możliwość rozwoju i poszerzania swoich kwalifikacji poprzez promowanie awansów wewnętrznych.

Firma będzie miała swoją siedzibę w położonym w centrum miasta nowoczesnym biurowcu K1, zwanym przez krakowian “Błękitkiem”. “Lokalizację na nasze krakowskie biuro wybraliśmy po starannym namyśle, tak aby zapewnić naszym pracownikom wysoki komfort pracy oraz dogodny dojazd z różnych dzielnic Krakowa” – dodaje Justyna Łyko-Kowalska.

Firma Lowcosttravelgroup została założona w 2004 roku w Wielkiej Brytanii. Aktualnie posiada swoje biura w Europie, Ameryce Północnej i Południowej oraz Azji. Zatrudnia ponad 500 pracowników, a jej roczna sprzedaż sięga 700 milionów EUR. Firma prowadzi dwa serwisy internetowe lowcostholidays.com oraz lowcostbeds.com. Pierwszy z nich umożliwia klientom na całym świecie rezerwowanie wakacji w przystępnych cenach, a drugi skierowany jest do kanału B2B[4], oferując biurom podróży dostęp do bazy noclegowej 250 000 hoteli.

Słownik
1. back office. Dział firmy / organizacji odpowiedzialny za realizację procesów posprzedażowych. Dba o prawidłowy przebieg procesu obsługowego. Do zadań pracowników…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3. ani. inaczej Automatic Number Identification lub caller id – numer telefonu dzwoniącego. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0…
4. B2B. Wymiana produktów, usług i/lub informacji między firmami. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *