ZOOM daje największą satysfakcję

Firma doradczo – badawcza DMG Consulting LLC opublikowała badanie, w którym analizuje 13 wiodących dostawców rozwiązań WFO i infrastruktury contact center.

Firma doradczo – badawcza DMG Consulting LLC opublikowała badanie, w którym analizuje 13 wiodących dostawców rozwiązań WFO i infrastruktury contact center. ZOOM International ze swoim produktem Quality Management Suite został oceniony najwyżej w obszarze satysfakcji klienta, pokonując takich dostawców jak Avaya, Calabrio, dvsAnalytics, Envision, inContact (Uptivity), Interactive Intelligence, KnoahSoft, NICE, OnviSource, TelStrat, Verint, VPI.

 

Nieustająco pracujemy nad dostarczaniem najlepszych narzędzi i praktyk pomagających z sukcesem zarządzać contact center. Jesteśmy niezwykle dumni z rankingu i najlepszych ocen w obszarze satysfakcji klientów. Pomaganie organizacjom w zwiększeniu zadowolenia klienta jest głównym celem naszej działalności.
Simon Vostry, Dyrektor Generalny ZOOM

 

„2014-2015 Workforce Optimization Product and Market Report” zawiera dogłębną analizę produktów WFO dla contact center, opis otoczenia konkurencyjnego i innowacyjnych rozwiązań. Pokazuje, jak trendy technologiczne i trendy obslugi posprzedażowej wpływają na nowy sposób kontaktu i interakcje contact centers z konsumentami.

Istotną częścią raportu jest kompleksowe badanie satysfakcji klientów mierzące zadowolenie odbiorców technologii ze współpracy z dostawcami i oceniające ich produkty. Badanie to uwzględnia aż 25 kryteriów w 10 kategoriach. Wynika z niego, że “ZOOM osiągnął wymierne efekty w każdym z 10 obszarów badania uzyskując średnią 5 pkt”. Badane kategorie obejmowały: wdrożenia, szkolenia, usługi profesjonalne, poziom stałej obsługi i wsparcia, oferowany produkt, planowane innowacyjności produktów, reakcję na wnioski dotyczący poprawy produktu, komunikację ze sprzedawcą, cenę i ogólną satysfakcję.

ZOOM koncentruje się na dostarczaniu prostych w użyciu i wydajnych aplikacji WFO. Dostawca stawia na łatwość implementacji i krótki czas wdrożenia. Sukces takiego podejścia odzwierciedlony jest właśnie w tej części badania, które dotyczyło satysfakcji odbiorców z produktów.

-„Jesteśmy zaszczyceni sukcesem w tak prestiżowym rankingu. Otrzymaliśmy od naszych klientów pozytywne opinie i czuję wielki obowiązek podtrzymania tego standardu – powiedział Simon Vostry, założyciel i dyrektor generalny ZOOM – Zadowolenie klienta buduje sie latami, a można je stracić w ciągu chwili. Nasz cel na 2015 rok jest jasny – kontynuować współpracę z naszymi klientami i partnerami na jeszcze wyższym poziomie, by utrzymać pierwsze miejsce w naszej branży”.

Według Briana Shore, wiceprezesa ds sprzedaży, serwisu i wsparcia, utrzymanie wysokiego poziomu spójnościw każdym aspekcie działania jest istotnym elementem światowej strategii biznesowej. “ZOOM jest obecny w 1300 firmach w 92 krajach. To zbiór różnorodnych kultur, stref czasowych i języków. Dlatego musimy być bardzo zorientowani na naszych klientów i ich sukces”.- powiedział Brian Shore.

W badaniu klienci oceniali również skuteczność produktu w dostarczaniu korzyści biznesowych. I w tym obszarze ZOOM jako jedyny dostawca uzyskał doskonałe wyniki.

“Jesteśmy pasjonatami jeżeli chodzi o analizę nagań, zarządzanie jakością czy wydajnością w contact center” – dodał Shore. ”Same dane gromadzone bez dalszej analizy są bez znaczenia dla organizacji. Nasi konsultanci biznesowi potrafią zinterpretować i przełożyć te dane na rzeczywiste procesy i ich usprawnienie w obszarach utrzymania klienta, szkolenia, zwiększenia przychodu, czy zmniejszenia zjawiska odejścia klientów.” .”

Brian Shore przywołuje dziedzictwo innowacyjności ZOOM i dążenie pracowników do doskonałości jako kluczowe czynniki, które wyróżniają flagowy produkt ZOOM Quality Management Suite spośród innych rozwiązań. “ZOOM był pierwszym partnerem VMware, piewszy który dostarczył nagrywanie ekranów w oparciu o przeglądarkę, pierwszy, który wspierał technologię CITRIX VDI, i jedną z niewielu firm na świecie, która stworzyła swój własny silnik analityki mowy” – powiedział. – “Mamy świetny produkt i świetnych ludzi, którzy wspierają bezwarunkowo naszych klientów. Nasi pracownicy są zdecydowanie największym wyróżnikiem.”

ZOOM osiągnął również wysokie wskaźniki satysfakcji w innych obszarach dotyczących funkcjonalności, możliwości treningowych, raportowania i bezpieczeństwa.

Rozwiązanie ZOOM WorkForce znalazło się również po raz trzeci z rzędu w prestiżowym zestawieniu firmy Gartner „Magic Quadrant for Customer Engagement Workforce Optimization”

 

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Chmura z własnym IQ

Sztuczna inteligencja coraz mocniej przenika do świata dedykowanych biznesowi usług IT. Abstrahując od coraz bardziej inteligentnych chatbotów, przewidywania popytu na produkty i usługi a nawet automatycznego inwestowania na giełdach warto zastanowić się co jeszcze może nam zaoferować jej połączenie z chmurą obliczeniową?
więcej

Rosnąca rola intranetu firmowego w czasach pracy zdalnej

Intranet firmowy, w dobie powszechnej pracy zdalnej spowodowanej pandemią, staje się kluczowym narzędziem dla sprawnego funkcjonowania firmy i zarządzania zasobami ludzkimi. Z drugiej strony obecna sytuacja pokazała, że należy przeorganizować dotychczasowy sposób funkcjonowania wspomnianego kanału komunikacji, przerzucając środek ciężkości na tematy związane z pracą w nowej rzeczywistości oraz na sprawny i bezpieczny cyfrowy przepływ informacji w obrębie przedsiębiorstwa.
więcej

Gemba w Panasonic, Gemba w logistyce sprzedaży

Europejskie przedsiębiorstwa stają przed bezprecedensowymi wyzwaniami wynikającymi ze zmian nawyków konsumentów i rewolucji cyfrowej. Według firmy Panasonic nadszedł czas na kolejną falę innowacyjnych rozwiązań biznesowych – Gemba Process Innovation.