Contact Center dla iPerfumy.pl

Spółka Contact Center[1] poinformowała o rozpoczęciu współpracy z jedną z największych internetowych perfumerii – Internet Shop s.r.o. – właściciela iperfumy.pl. Internet Shop to czeska firma działająca na rynku od 2004, notująca największą sprzedaż wśród perfumerii internetowych w krajach Europy Środkowej, a od września br. obsługująca również rynek Stanów Zjednoczonych. Na rynku polskim Spółka oferuje swoje produkty poprzez sklep internetowy iperfumy.pl.

Rosnąca sprzedaż i zwiększająca się ilość klientów z Polski spowodowała, że czeska spółka powierzyła obsługę zapytań kierowanych na infolinię zespołowi Contact Center.

Projekt realizowany jest w poznańskiej lokalizacji Contact Center, a w najbliższym czasie planowane jest nie tylko rozszerzenie jego zakresu, ale również uruchomienie obsługi w innych językach.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *