Linie lotnicze: preferowane kanały kontaktu

Teleperformance przyjrzał się jak klienci linii lotniczych na całym świecie komunikują się z przewoźnikami.

Okazało się, że linie lotnicze korzystają z przeciętnie sześciu kanałów komunikacji. Gdy zapytano, jaki kanał kontaktu jest dla nich najwygodniejszy (preferowany) – 58%. Na drugim miejscu jest e-mail: 24% i 10% czat. Jednak aż 68% linii lotniczych nie oferuje takiego kanału kontaktu.

Przyglądając się jednak faktycznemu użyciu (a nie preferowanym) czat to aż 16%. E-mail to już 51%, a połączenia telefoniczne to 62%.

Media społecznościowe – choć nie wiodą jeszcze prymu, to z miesiąca na miesiąc zyskują. Aktualnie 7% klientów komunikuje się za pomocą serwisów typu forum, 6% – Facebook.com. I choć może to zaskakiwać, ale 82% kontaktów przez social media odbywa się przez serwis Twitter.

teleperformance_infografika-linie,lotnicze

REKLAMA

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *