Teleperformance Germany w Katowicach zarządzane przez Ewę Wesoły

Ewa Wesoły, która posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży obsługi klienta, została szefową Teleperformance Germany w Katowicach. Będzie odpowiadać za stworzenie struktur i zespołu polskiego oddziału Teleperformance Germany, będącego częścią Grupy Teleperformance – światowego lidera rynku usług outsourcingu w zakresie zarządzania relacjami z klientami.

Katowicki oddział Teleperformance Germany (TPG) stawia na obsługę niemieckich klientów i planuje zatrudnić 250 osób z biegłą znajomością języka niemieckiego. Będą oni pracować w biurowcu „Alder” będącym częścią GPP Business Parku w Katowicach. Budynek, w którym znajduje się siedziba firmy, został zaprojektowany zgodnie ze standardami zrównoważonego rozwoju, jest przyjazny dla środowiska naturalnego i komfortowy dla pracowników.

Ewa Wesoły przed dołączeniem do TPG pełniła funkcję Dyrektora Ogólnopolskiego Biura Obsługi Klientów w UPC Polska liczącego kilkuset pracowników. Wdrażała strategię firmy w zakresie obsługi klienta ze szczególnym uwzględnieniem budowania pozytywnych doświadczeń oraz satysfakcji osób korzystających z usług operatora.

Jesteśmy przekonani, że Ewa Wesoły posiada wysokie kompetencje potwierdzone wieloletnim doświadczeniem i sukcesami w branży, aby być gwarantem dbałości o wysoką jakość obsługi klienta, jak i zrozumienia potrzeb pracowników w naszym nowopowstającym centrum w Katowicach – mówi Thomas Güther, CEO, Teleperformance Germany.

W swojej dotychczasowej karierze zawodowej Ewa Wesoły zrealizowała liczne projekty skupione wokół potrzeb i doświadczeń klientów, a także zwiększania przychodów i optymalizacji kosztów. Dotychczasowe sukcesy zapewniała jej szczególna koncentracja na potrzebach klientów jako elemencie budowy przewagi konkurencyjnej firmy oraz umiejętność szybkiego reagowania na zmieniające się potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne. Z wykształcenia socjolog, umiejętnie zarządzała dużymi zespołami pracowników, motywując ich do realizacji założonych celów.

Cieszę się na nowe wyzwania związane z moim zaangażowaniem w otwarcie centrum Teleperformance Germany w Katowicach, które docelowo zaoferuje 250 pracownikom komfortowe miejsca pracy oraz możliwości rozwoju. Pierwszym z wyzwań będzie przeprowadzenie rekrutacji osób, które z pasją i zaangażowaniem podejmą się budowy od podstaw oddziału w Katowicach. To wielka szansa dla nich na zrobienie kariery w międzynarodowej firmie. W większości przypadków rynek oferuje pracę w ramach ugruntowanych już struktur i zespołów, gdzie bardzo trudno jest awansować. W nowopowstającym katowickim oddziale TPG pracownicy będą mieli niepowtarzalną szansę na własny wkład w sukces całej organizacji, możliwości rozwoju, a w przyszłości awansu. Dla osób dobrze znających język niemiecki to dodatkowo szansa na jego doskonalenie – mówi Ewa Wesoły, Contact Center[1] Manager TPG w Katowicach.

„Po godzinach” Ewa Wesoły aktywnie działa na rzecz organizacji pozarządowych i angażuje się w lokalne akcje społeczne, jest m.in. szefową lokalnego Stowarzyszenia Opieki nad Zwierzętami „Nadzieja na dom”. Ta prywatna pasja szefowej TPG w Katowicach wpisuje się w filozofię działania firmy opartą na społecznym zaangażowaniu biznesu (CSR). Oddziały Grupy Teleperformance na całym świecie, w tym TPG, realizują liczne kampanie CSR-owe, do których zapraszani będą też pracownicy oddziału w Katowicach.

Zgodnie z filozofią działania Grupy Teleperformance, jedną z podstaw zaangażowania i lojalności pracowników jest m.in. zapewnienie im przyjaznego środowiska pracy. Dlatego też katowicki oddział TPG wybrał na swoją nową siedzibę biurowiec „Alder”, należący do GPP Business Park w Katowicach. Jest to kompleks nowoczesnych budynków z certyfikacją BREEAM. Jest to metoda oceny budynków pod kątem ich przyjazności dla środowiska naturalnego oraz komfortu przyszłego użytkownika, wyznaczająca jednocześnie standardy dla zrównoważonego projektowania. Na terenie GPP BP znajduje się restauracja, przedszkole, planowana jest siłownia. Jest możliwość wynajęcia miejsc parkingowych oraz dwa bezpłatne parkingi poza terenem. Kompleks oferuje dobry dojazd do centrum miasta oraz dostęp do środków komunikacji miejskiej.

TPG w Katowicach właśnie oficjalnie odebrał nowe biuro, w którym rozpoczną się finalne prace adaptacyjne, aby w ciągu najbliższych tygodni było ono w pełni gotowe na przyjęcie pracowników obsługujących pierwszych klientów.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…


Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Karty programów lojalnościowych wypierane przez aplikacje

Czterech na pięciu internautów deklaruje udział w programach lojalnościowych sklepów, firm usługowych czy stacji benzynowych – wynika z badania „Lojalni 2017”. Choć trzy czwarte z nich nadal korzysta z plastikowych kart wydawanych przez firmy, coraz częściej punkty zbierane są za pomocą stron internetowych lub aplikacji na smartfony.