ZOOM International, międzynarodowy dostawca rozwiązań przeznaczonych dla contact center i środowisk Unified Communication zaprezentował wersję 5.3 Zoom QM Suite, wzbogaconą o wiele użytecznych funkcjonalności.
Firma przedstawiła owoc 3 miesięcznej pracy zespołu, który zbudował jeszcze bardziej efektywne i bogatsze w funkcje rozwiązanie dla contact center oraz back-office.
– Celem ZOOM we współpracy z partnerami jest wymiana lub uzupełnianie przestarzałych funkcjonalności contact center oraz back-office w kompletne, oparte na analizach rozwiązanie WFO. Nasz produkt spełnia wymogi wewnętrznych procedur bezpieczeństwa i zewnętrznych regulacji, takich jak PCI-DSS, oraz pomaga osiągnąć najwyższy możliwy poziom zadowolenia klientów – powiedział Michał Chojnacki, Sales Director Poland & Baltics, ZOOM International.
Poprzednie wersje pakietu ZOOM QM Suite zostały wdrożone w ponad 1200 firmach, w tym w T-Mobile, GE oraz Shell. Ich funkcjonalności pozwalały uzyskać pełny wgląd we wszystkie bieżące interakcje pomiędzy klientami i agentami, ocenę i szkolenia pracowników, rejestrowanie i analizowanie opinii klientów.
Najnowszy pakiet oprogramowania zawiera dodatkowe funkcjonalności usprawniające pracę w contact center i back office:
Reasumując, najnowszy pakiet QM Suite oferuje łatwe w użyciu, oparte na analizach monitorowanie wszystkich interakcji pomiędzy agentami i klientami, dzięki któremu menedżerowie mogą na swoich pulpitach obserwować w czasie rzeczywistym „puls” całego centrum kontaktów i back-office.
Zoom International umożliwia wszystkim zainteresowanym zapoznanie się z DEMO systemu nowej wersji oprogramowania ZOOM QM Suite 5.3. Dzięki temu firmy mogą przekonać się, jak zwiększyć wydajność i ułatwić zarządzanie centrum kontaktu, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z góry.