Nowa wersja ZOOM Quality Management SUITE – zarządzaj jakością w contact center

ZOOM International, międzynarodowy dostawca rozwiązań przeznaczonych dla contact center i środowisk Unified Communication zaprezentował wersję 5.3 Zoom QM Suite, wzbogaconą o wiele użytecznych funkcjonalności.

Firma przedstawiła owoc 3 miesięcznej pracy zespołu, który zbudował jeszcze bardziej efektywne i bogatsze w funkcje rozwiązanie dla contact center oraz back-office.

– Celem ZOOM we współpracy z partnerami jest wymiana lub uzupełnianie przestarzałych funkcjonalności contact center oraz back-office w kompletne, oparte na analizach rozwiązanie WFO. Nasz produkt spełnia wymogi wewnętrznych procedur bezpieczeństwa i zewnętrznych regulacji, takich jak PCI-DSS, oraz pomaga osiągnąć najwyższy możliwy poziom zadowolenia klientów – powiedział Michał Chojnacki, Sales Director Poland & Baltics, ZOOM International.

Poprzednie wersje pakietu ZOOM QM Suite zostały wdrożone w ponad 1200 firmach, w tym w T-Mobile, GE oraz Shell. Ich funkcjonalności pozwalały uzyskać pełny wgląd we wszystkie bieżące interakcje pomiędzy klientami i agentami, ocenę i szkolenia pracowników, rejestrowanie i analizowanie opinii klientów.
Najnowszy pakiet oprogramowania zawiera dodatkowe funkcjonalności usprawniające pracę w contact center i back office:

  • Zaawansowany protokół bezpieczeństwa – funkcje nagrywania zaszyfrowanej komunikacji głosowej na platformie Cisco.
  • Integracja z Cisco MediaSense – udostępnienie użytkownikom Cisco MediaSense pełnego zakresu funkcji pakietu QM Suite.
  • Raporty analizy mowy –wgląd w kluczowe dane biznesowe za pomocą nowatorskich i intuicyjnych raportów analizy mowy.
  • Nowe możliwości prerecording’u dla telefonii IP – możliwość pełnego korzystania z już obsługiwanych środowisk z translacją adresów sieciowych.
  • Reasumując, najnowszy pakiet QM Suite oferuje łatwe w użyciu, oparte na analizach monitorowanie wszystkich interakcji pomiędzy agentami i klientami, dzięki któremu menedżerowie mogą na swoich pulpitach obserwować w czasie rzeczywistym „puls” całego centrum kontaktów i back-office.

    Zoom International umożliwia wszystkim zainteresowanym zapoznanie się z DEMO systemu nowej wersji oprogramowania ZOOM QM Suite 5.3. Dzięki temu firmy mogą przekonać się, jak zwiększyć wydajność i ułatwić zarządzanie centrum kontaktu, bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów z góry.

    Wersja demo – zapytaj

    Total
    0
    Shares
    Dodaj komentarz

    Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Artykuły na pokrewne tematy
    więcej

    Colt wprowadza oparte na chmurze rozwiązanie telefoniczne dla Microsoft Teams

    Rozwiązanie Direct Routing od Colt, oferowane jako usługa w chmurze, pomaga przedsiębiorstwom szybko uruchomić połączenia PSTN (Publicznej Przełączanej Sieci Telefonicznej) w usłudze Teams. Znacznie usprawnia to komunikację zespołów, które ze względu na pandemię, zmuszone są odbywać spotkania online.
    więcej

    Zdalna weryfikacja dokumentów dzięki polskiemu fintechowi

    Polski fintech Authologic wprowadził do swojego rozwiązania kolejną metodę zdalnej weryfikacji tożsamości - rozpoznawanie fizycznych dokumentów za pomocą wideo lub zdjęcia selfie. Obecnie metoda weryfikacji wideo wdrażana jest m.in. w Vooom, aplikacji umożliwiającej wynajem samochodów na minuty.
    więcej

    Systell z 5 gwiazdkami Titanium Partner 3CX

    Firma Systell, dostawca rozwiązań telekomunikacyjnych uzyskał po raz kolejny tytuł Titanium Partner 3CX. Tym samym od 2 lat firma ta pozostaje jedynym w Polsce partnerem 3CX o tak wysokim statusie współpracy.