Verint rozszerza współpracę z firmą Adtech Global na rynku EMEA

Firma Verint Systems Inc. poinformowała o rozszerzeniu współpracy ze swoim wieloletnim partnerem Adtech Global, co pozwoli temu przedsiębiorstwu powiększyć asortyment rozwiązań i usług Verint dla contact center[4] oferowanych w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Wśród produktów dostarczanych przez Adtech Global w regionie EMEA znajdą się teraz oparte na chmurze rozwiązania do optymalizacji pracy zasobów ludzkich Verint Workforce Optimisation[1] (WFO[5]), a także usługi profesjonalne i sprzęt.

„Adtech Global jest od wielu lat niezawodnym partnerem firmy Verint w Stanach Zjednoczonych i obsługuje wiele contact center klientów tego przedsiębiorstwa na całym świecie” — powiedział Mark Blount, wiceprezes firmy Adtech Global. „Dalsze rozszerzenie gamy rozwiązań Verint oferowanych przez nas w regionie EMEA to naturalna kolej rzeczy, ponieważ nasi globalni klienci nieprzerwanie oczekują od nas kolejnych produktów, które uzupełnią lub udoskonalą ich środowiska Verint”.

Adtech Global ma ponad 15 lat doświadczenia jako partner firmy Verint. Teraz przedsiębiorstwo będzie w stanie zaoferować klientom w całym regionie EMEA następujące usługi i rozwiązania:

  • kompleksowe usługi Verint dla contact center, w tym usługi doradcze, szkoleniowe i wdrożeniowe; Adtech Global ma dziś w ofercie ponad 20 niestandardowych usług Verint;
  • oparte na chmurze rozwiązania Verint Workforce Optimisation i Voice of the Customer[2] (VoC[8]) Analytics, które pozwalają contact center przenieść stosowane dotychczas rozwiązania do chmury i świadczyć w ramach usługi (software as a service[3]SaaS[6]), a zarazem korzystać z dotychczasowej technologii ACD[7]/ PBX[9];
  • dostosowane do indywidualnych potrzeb produkty sprzętowe zoptymalizowane pod kątem oprogramowania Verint;
  • firma staje się głównym dystrybutorem oprogramowania Verint na rynku EMEA — za pośrednictwem swoich partnerów handlowych sprzedaje pełen pakiet rozwiązań WFO, w tym narzędzia do monitorowania jakości, nagrywania rozmów, zarządzania pracą zasobów ludzkich, analizy mowy i analizy tekstu.
  • Pakiet Verint Enterprise Workforce Optimisation umożliwia przedsiębiorstwom rejestrowanie i analizowanie interakcji z klientami, wskazywanie podstawowych przyczyn określonych zachowań klientów i pracowników oraz doskonalenie procesów wewnętrznych i wydajności personelu. Dzięki tym rozwiązaniom firmy mogą w większym stopniu skoncentrować się na klientach, a tym samym zadbać o spójną, spersonalizowaną obsługę oraz o lojalność i utrzymanie klientów.

    „Oprócz ugruntowanej pozycji dystrybutora rozwiązań Verint firma Adtech Global oferuje swoim klientom bogate doświadczenie w dziedzinie contact center” — powiedział Kenny Bain, dyrektor zarządzający ds. rozwiązań Enterprise Intelligence Solutions™ w firmie Verint na region EMEA. „Bardzo cieszymy się z możliwości wykorzystania tej rozległej wiedzy na jeszcze większą skalę w całym regionie EMEA”.

    Adtech Global dysponuje ogromnym doświadczeniem zdobytym dzięki obsłudze licznych contact center na całym świecie, w których firma świadczyła usługi w zakresie wdrażania, wsparcia, doradztwa i implementacji wszystkich wersji pakietu Verint Workforce Optimisation. W przedsiębiorstwie pracują przeszkoleni przez firmę Verint certyfikowani menedżerowie projektu, architekci rozwiązań, konsultanci ds. WFO, inżynierowie ds. wdrożeń globalnych i wykwalifikowani technicy zajmujący się obsługą klienta.

    Słownik
    1. Workforce Optimisation. (inaczej WFO) to podejście do zarządzania zasobami ludzkimi w contact center, które ma na celu zoptymalizowanie wydajności pracowników…
    2. Voice of the Customer. Inaczej (VOC) to proces zbierania i analizowania opinii klientów w celu określenia ich potrzeb, preferencji i oczekiwań dotyczących…
    3. software as a service. w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana…
    4. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
    5. WFO. (inaczej Workforce Optimisation) to podejście do zarządzania zasobami ludzkimi w contact center, które ma na celu zoptymalizowanie wydajności…
    6. SaaS. Zobacz Software as a Service. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
    7. ACD. system, który rozdziela połączenia przychodzące do konkretnej grupy Agentów. Przeważnie jest częścią systemu CTI (Computer Telephony Integration). System…
    8. VoC. Voice of the Customer to proces zbierania i analizowania opinii klientów w celu określenia ich potrzeb, preferencji i…
    9. PBX. z angielskiego Private Branch Exchange, centrala abonencka – to centrala telefoniczna będąca własnością i zarządzana przez użytkownika, zwykle…
    Add a comment

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *