Teleperformance Najlepszą Firmą Outsourcingową Roku wg. EOA

Firma Teleperformance, globalny lider w zarządzaniu doświadczeniami Klienta (CEM) zdobyła dwie prestiżowe nagrody podczas gali The European Outsourcing Association (EOA) Awards, wliczając nagrodę za Najlepszą Firmę Outsourcingową Roku oraz nagrodę za Innowację dla Outsourcingu za Teleperformance Customer Experience[1] (CX[2]) Lab.

European Outsourcing Association jest jednym z największych i najbardziej szanowanych stowarzyszeń branżowych w Europie, EOA potwierdziło swoją doskonałość w ogólnoeuropejskim outsourcingu na dorocznej gali wręczenia nagród, która odbyła się 10 lipca 2014 roku w Londynie. Impreza została zorganizowana we współpracy z UK National Outsourcing Association (NOA) Symposium, corocznej konferencji, która przyciąga najlepszych odbiorców, dostawców i doradców z branży outsourcingu. Podczas gali EOA, Teleperformance reprezentowali Eric Dupuy, President Business Development EMEA oraz członkowie jego zespołu, którzy odebrali również przyznane nagrody.

“Jesteśmy bardzo dumni, że EOA uznało nas za najlepszą Firmę Outsourcingową Roku, jak również za uhonorowanie nas w kategorii Innowacja w Outsourcingu, powiedział Paulo César Salles Vasques, Dyrektor Generalny Teleperformance Group. Jako światowy lider w branży, naszym celem nr 1 jest wykorzystać nasz największy atut – naszych ludzi – i pomóc naszym klientom wyróżnić się od konkurencji, oferując doskonałą obsługę w trakcie każdej interakcji z Klientem. Nagrody te są świadectwem poświęcenia i pasji zespołu Teleperformance w dostarczaniu wszystkim klientom wysokiego standardu usług.”

“Gratulujemy Teleperformance zdobycia nagrody w kategorii Najlepsza Firma Outsourcingowa Roku wręczanej przez EOA oraz wyróżnienia za daleko idące zaangażowanie spółki w innowacje, które napędzają europejską branżę outsourcingową, powiedziała Kelly Hallard, Dyrektor Generalny EOA. Teleperformance jest doskonałym przykładem na to, jak firma może wykorzystać swoje zasoby, możliwości i ludzi, żeby z roku na rok osiągać wzrost i zapewnić realną transformację biznesu swoim klientom w Europie i na całym świecie. Firma Teleperformance została wybrana ze względu na jej dynamiczną strategię, która predysponuje firmę do bycia liderem w branży oraz za jej silne zaangażowanie w szkolenia i rozwój , co wzmacnia zdolność firmy do dostarczania klientom większej wartości dodanej.”

Słownik
1. Customer Experience. to suma wszystkich doświadczeń jakie klient ma z naszą firmą we wszystkich możliwych kanałach kontaktu i punktach styku…
2. CX. Zobacz customer experience. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0 Pin it 0 Share 0
2 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *