Najlepsi Telemarketerzy Roku nagrodzeni

26 czerwca w Fabryce Trzciny w Warszawie odbyła się gala Golden Arrow, podczas której po raz szósty przyznano nagrody w konkursie Telemarketer Roku. Konkurs organizowany przez Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB z roku na rok cieszy się coraz większą popularnością.

Do konkursu w tym roku zgłosiło się 180 konsultantów, to rekordowa liczba zgłoszonych kandydatur na tle wszystkich edycji. Jak przyznaje jury składające się z ekspertów w dziedzinie telesprzedaży i obsługi klienta, poziom tegorocznej edycji konkursu był bardzo wysoki, a konsultanci zaczynają być coraz bardziej świadomi swojego zawodu i traktować telemarketing[1] jako profesję, a nie pracę dorywczą.
Telemarketerzy startowali w sześciu kategoriach. W tym roku, w przeciwieństwie do zeszłorocznej edycji, wyłoniono zwycięzców w każdej z nich, co również pokazuje lepszą jakość nadesłanych zgłoszeń i przeprowadzonych rozmów. Do drugiego etapu przeszło 29 konsultantów, którzy przez trzy dni w siedzibie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB prezentowali swoje umiejętności przed gronem ekspertów. Jak podkreślają członkowie jury, werdykt nie był łatwy.

Tegoroczna edycja konkursu bardzo pozytywnie nas zaskoczyła, nie tylko ze względu na liczbę zgłoszeń, ale przede wszystkim ze względu na bardzo wysoki poziom uczestników. Rośnie znaczenie umiejętności telemarketerów i wzmocnienie wizerunku konsultantów telefonicznych. Mam nadzieję, że takie wydarzenia jak nasz konkurs przyczynią się do lepszego odbioru tego zawodu, a pracowników tej branży zmotywują do jeszcze lepszej pracy – podsumowuje prezes SMB Maciej Wielkopolan.

Zwycięzcy szóstej edycji konkursu Telemarketer Roku to:
• Karolina Guzowska, Sitel Polska, w kategorii Sprzedaż Inbound:
• Dominik Haak, Arvato Services, Sprzedaż Outbound
• Patrycja Taflińska, Centrum Bankowości Bezpośredniej, Obsługa Klienta
• Katarzyna Muszalska, Bank BPH, Windykacja
• Piotr Lupa, Alior Bank, Inne Projekty
• Michał Mirończuk, Bank BPH, Help Desk

Nagrodę wyróżnienia otrzymało siedmiu konsultantów:
• Anna Hyżyk, Intrum Justitia, w kategorii Windykacja
• Magdalena Król, Centrum Bankowości Bezpośredniej, Inne Projekty
• Magdalena Nastańska, BZ WBK, Obsługa Klienta
• Marta Rafałowicz, Multi Interactive Solutions, Sprzedaż Outbound
• Maciej Siemaszko, Bank BPH, Windykacja
• Tomasz Szulc, Skarbnica Narodowa, Sprzedaż Outbound
• Barbara Wójtowicz, Centrum Bankowości Bezpośredniej, Help Desk

Podczas Gali została przyznana również nagroda specjalna Złota Słuchawka będąca częścią konkursu Telemarketer Roku. W konkursie na nagrodę specjalną mogły stratować firmy, które prowadzą projekty z zakresu komunikacji marketingowej przy użyciu telefonu oraz projekty wewnętrzne związane z optymalizacją sposobu działania call center[2]. W tym roku po raz drugi wygrało PZU z projektem „Wielokanałowość i kompleksowość obsługi Klienta przez contact center[3] w procesie likwidacji szkody”, natomiast wyróżnienie otrzymała firma BEST za projekt „Zielona Aleja”.

Konkurs Telemarketer Roku cieszy się coraz większą popularnością, a jakość zgłoszeń i poziom wiedzy oraz doświadczenia konsultantów pokazują pozytywne zmiany, jakie zachodzą obecnie w branży telemarketingowej.

Sponsorem tegorocznej edycji konkursu była firma Kontel, importer i dystrybutor nowoczesnych systemów teleinformatycznych.

Słownik
1. telemarketing. wykorzystanie telefonu do celów sprzedaży i promocji oferty firmy; sprzedawanie przez telefon. Total 0 Shares Share 0 Tweet…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
3. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *