Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

cold calling

to kontaktowanie się z osobami, zwykle za pomocą telefonu, które nie znają osoby dzwoniącej i nie spodziewają się takiego kontaktu. Jest to np. kontakt handlowca z potencjalnym klientem w celu zaproponowania produktu czy usługi.

Kolejne przejęcia baz

Na przełomie maja i czerwca br. DBMS zrealizował kolejne przejęcie firmy posiadającej znaczące zbiory bazy danych.

DBMS konsoliduje obecnie zasoby baz danych. Pierwsze przejęcie nastąpiło z końcem maja br. Łącznie pozwoliło to na wzbogacenie zbiorów baz danych o ponad 2 mln danych, w tym kilkadziesiąt nowych profili.

Na początku czerwca br. DBMS przejął kolejne zasoby baz danych: 350 tys. osób, które dokonują zakupów w sieci płacąc kartą kredytową.

Najświeższe przejęcie firmy posiadającej bazę miało miejsce kilka dni temu. To już trzecie przejęcie w przeciągu niespełna jednego miesiąca. Baza liczy 200 tys. osób, które aktywnie biorą udział w konkursach internetowych oraz osób, które poszukują okazji zakupu online markowych dóbr w promocyjnej cenie.

Na podkreślenie zasługuje fakt, że w obu ww. bazach znajdują się wyłącznie osoby faktycznie dokonujące zakupów w sieci.

Dodatkowym atutem baz danych są wyrażone zgody od użytkowników na otrzymywanie informacji marketingowo-promocyjnych, e-dokumentów oraz regulamin. Wszystkie zbiory bazy danych posiadają rejestrację w Generalnym Inspektoracie Ochrony Danych Osobowych. DBMS posiada obecnie ponad 81 mln rekordów.

Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Ruszyła rekrutacja na IV edycję Studium Menedżera Contact Center

W czerwcu rozpoczęła się rekrutacja na IV edycję Studium Menedżer Contact Center. Studium to jedyny w Polsce, unikalny na skalę europejską program edukacyjny o randze akademickiej dedykowany team leaderom, kierownikom, supervisorom, specjalistom cc oraz osobom aspirującym do zarządzania całymi jednostkami zdalnej obsługi klienta i sprzedaży.
więcej

Czytelniejsze bilety PKP ułatwieniem dla klientów

PKP Intercity zaprezentowało nowy wzór biletu internetowego. Dzięki odświeżonej szacie graficznej stał się on bardziej czytelny zarówno dla pasażerów, jak i drużyn konduktorskich. Wyeksponowano na nim najważniejsze dane o podróży, dzięki czemu pasażer bez problemu odnajdzie najważniejsze informacje.
więcej

Netia rozpoczyna współpracę z Zenifero

Zarząd spółki TenderHut S.A. poinformował o podpisaniu umowy między Zonifero S.A., spółką zależną należącą do Grupy a liderem rynku telekomunikacyjnego Netia S.A.. Współpraca będzie opierać się na modelu „white label”, czyli w tym przypadku na sprzedaży rozwiązań Zonifero w brandingu i pod marką partnera handlowego, spółki Netia.
więcej

Wizualizacje w umowach? Prawo ma być przejrzyste i pomagać

Design thinking, sztuczna inteligencja, badanie potrzeb i doświadczeń użytkowników mają zrewolucjonizować rynek prawniczy. Coraz więcej firm dąży do jak największego uproszczenia swoich działań prawnych. Również sądy szukają sposobów, żeby być miejscem bardziej przyjaznym i dostępnym dla petentów.