Nowy Zarząd Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB

5 czerwca 2014 roku, w siedzibie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu, Walne Zgromadzenie Członków SMB wyłoniło skład nowego zarządu na kadencję 2014-2016.
Biurowiec Agora S.A. Siedziba Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego SMB

5 czerwca 2014 roku, w siedzibie Polskiego Stowarzyszenia Marketingu, Walne Zgromadzenie Członków SMB wyłoniło skład nowego zarządu na kadencję 2014-2016.

Jednogłośnie, na trzecią kadencję, prezesem zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB został wybrany – Maciej Wielkopolan (HelpMe 24), natomiast nowymi wiceprezesami zostali mianowani: Jacek Barankiewicz (Saski Consulting) i Marcin Drzewiecki (Loyalty Partner Polska).

Pozostałymi członkami zarządu nowej kadencji są: Mikołaj Janicki (Pro Duct BBF), Mirosław Młynarczyk (Albedo Marketing), Robert Wójcicki (Eniro Polska), Izabela Krϋger – Pawlowski (MGA Metro Group Advertising Polska) i Agata Szeliga – Staszkiewicz. Przedstawicielami komisji rewizyjnej w kadencji 2014 – 2016, zostali wybrani: Tomasz Kostyra – przewodniczący (Dominanta), Ewa Stańska – wiceprzewodnicząca (Yellowbox), Magdalena Brzeska – członek komisji (Schober Polska) oraz Sławomir Rawa – sekretarz komisji (Polska Agencja Marketingu Zintegrowanego).

1 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *