Szósta firma w Polsce z certyfikatem EN 15838

W marcu 2014 r. Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. (jako pierwsza wśród spółek w branży usług komunalnych) otrzymała prestiżowy certyfikat systemu zarządzania wg międzynarodowego standardu obsługi klienta potwierdzający zgodność z normą EN 15838. W Polsce RCGW S.A. jest szóstą firmą posiadającą certyfikat tej rangi.

Standard ten systematyzuje stosowanie nowoczesnych narzędzi obsługi Klienta oraz optymalizuje pracę pracowników Działu Obsługi Klienta. Wdrożenie systemu obsługi Klienta wg normy 15838 zagwarantuje obsługę Klientów Spółki na najwyższym poziomie – mówi Aneta Dąbrowska, Dyrektor ds. Ekonomiczno-Finansowych.

– Głównym celem wdrożenia normy była chęć zapewniania większego poziomu zadowolenia: Klientom z obsługi, pracownikom z wykonywanej pracy, poprawa jakości kontaktów pracowników z Klientami, usprawnienie funkcjonowania organizacji i zarządzania, optymalizacja procesów oraz zwiększenie efektywności działania Spółki – mówi Zbigniew Gieleciak, Prezes RCGW S.A.

Certyfikat jakości uzyskany przez RCGW S.A., w obszarze obsługi klientów przez telefon, email, internet w zakresie realizacji umów i wsparcia klientów, monitoringu należności przeterminowanych, kampanii marketingowych, został przyznany na okres 3 lat przez renomowaną jednostkę certyfikującą SGS Polska Sp. z o.o.

– Jestem bardzo zadowolona, że przeprowadzony audit potwierdził zgodność z wymaganiami określonymi w normie 15838, jest to dowód na to, że każdy z pracowników Działu Obsługi Klienta dba o każdy szczegół w kontaktach z Klientami, co przekłada się na rosnące zadowolenie wśród naszych Klientów – mówi Aneta Przybylska, Kierownik Działu Obsługi Klienta.

W tym miejscu warto dodać, że RCGW S.A. oprócz wdrożenia nowoczesnych standardów obsługi Klienta, podejmuje wiele inicjatyw doskonalących proces obsługi klienta. Należą do nich m.in.: Internetowe Biuro Obsługi Klienta, eFaktura, Polecenie zapłaty, system QR kodów czy Centrum sms.



Total
0
Shares
4 komentarzy
  1. Warto zapewne dodać, że to już druga firma w Polsce (po home.pl), które wdrożyła EN 15838 mając zainstalowany system Thulium.

  2. W pierwszej firmie nie było to przewidziane, ale okazało się, że system zapewniał już wszelkie dane niezbędne do wdrożenia normy i dowiedzieliśmy się o tym po fakcie. W przypadku rcgw było to wymogiem przy wyborze systemu, aby firma mogła wdrożyć normę korzystając z systemu Thulium.

    Do redakcji callcenternews.pl: zauważyłem, że po wpisaniu w formularzu moich danych (wraz z adresem strony www) moje nazwisko było linkiem do strony, którą wpisałem – tak jak nazwisko Pani Marzeny jest linkiem do jej strony). po kilku dniach ten link został usunięty. dlaczego?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
więcej

Voicetel podwaja przychody i zyski

Spółka Voicetel Communications, która planuje przenieść w tym roku notowania z NewConnect na rynek główny GPW, zanotowała w 2017 r. wzrost przychodów o 102%. Zysk netto wzrósł w tym okresie o 93%. Już w II kwartale spółka może rozpocząć komercyjne wdrożenia swojego nowego produktu DIALLA™, który ma zrewolucjonizować telefoniczną komunikację małych i średnich firm z klientami.