Communication One Consulting zmieniło nazwę na Call Center[1] Poland Sp. z o.o. a spółka Call Center Poland S.A. na ccp.pl S.A.
“Powyższe zmiany, posiadające akceptację właściciela, tj. mBank S.A., wynikają z wdrożenia programu porządkowania wewnętrznych kwestii naszej Grupy. Formalna zmiana nazw ww. spółek nastąpi w momencie ich rejestracji przez Sąd Gospodarczy. Chcemy podkreślić, że powyższe zmiany nie mają żadnego wpływu na poziom świadczonych na Państwa rzecz usług przez spółki naszej Grupy.” – czytamy w komunikacje spółki.
Zmianie uległa również identyfikacja wizualna spółki:
Dla przypomnienia stary logotyp:
Słownik
1. ↑ Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Mam wlasne zdanie;-), tym bardziej, ze tworzyłam poprzednie logo i byłam z firmą związana przez wiele lat.
Nowe logo wbrew wszelkim zasadom tworzenia znaku towarowego. Wystarczy spojrzeć na to wstawione powyzej. Nazwy “grupa kapitałowa” prawie nie mozna odczytać. Tworca chyba zapomniał, ze takie logo musi funkcjonować w roznych konfiguracjachi powinno wyglądać dobrze jako znak mały, duży, w negatywie i pozytywie. A tu tego zabrakło. Poza tym bardzo przypomina stare logo CCP, ktore było bardzo niepraktyczne i “staroświeckie”.
a nazwa ccp.pl …. czy to nowa działalność oparta o stronę internetową?
czekam na inne opinie
twój komentarz… nie wiem czy to zamierzone Pani Katarzyno ale zestawienie dwoch fragmentow jest, przyzna Pani, nieco zaskakujace w tej fachowej opinii
“… tym bardziej, że tworzyłam poprzednie logo …” “… stare logo CCP,ktore bylo bardzo niepraktyczne i “staroswieckie”
Rzeczywiście, ma Pan rację:-) miałam na myśli pierwsze logo, które funkcjonowało od 1997 do ok.2002 .to ostatnie jest bardzo do tamtego podobne.
Typowe, zazdrość że nie Pan robił nowe logo? 🙂
Typowy hejter, czy mając wlasne zdanie trzeba być rownoczesnie zazdrosnym? Rozumiem, ze tutaj wszyscy doskonale się znają na brandingu i systemach identyfikacji wizualnej?
Pomysł dla zarzadzających portalem. jest to największy w Polsce portal informacyjny o rynku contact center. Moze warto byłoby wprowadzić logowanie i podpisywanie sie wlasnym nazwiskiem pod komentarzami. Nie jesteśmy dziećmi, a portal moglibysmy traktować jako miejsce dzielenia się doswiadczeniem i opiniami.
Nowe logo o wiele lepsze, bardzo udany rebranding
Logo takie sobie, mało czytelny napis i mało popadające w pamięc. Stronka za to bardzo fajna.
Po pierwsze – to jeszcze żyje?
Po drugie – info ze strony SiSiPi o zmianach jest z marca(!), a news na portalu w maju (ROTFL)