Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

mystery shopper

(inaczej tajemniczy klient) to osoba zatrudniona przez firmę lub agencję, której zadaniem jest odwiedzenie sklepu lub punktu sprzedaży i dokonanie zakupów lub uzyskanie informacji na temat produktów lub usług oferowanych przez daną firmę. Celem tajemniczego klienta jest przeprowadzenie niezależnej oceny jakości obsługi klienta, poziomu sprzedaży lub jakości produktów lub usług.

Tajemniczy klient często udaje klienta typowego, a następnie ocenia wszystkie aspekty obsługi klienta, takie jak uprzejmość i pomocność sprzedawcy, czystość sklepu, jakość produktów lub usług i ogólną jakość doświadczenia zakupowego. Oceny te są później raportowane firmie lub agencji, która zleciła wykonanie badania.

Tajemniczy klient jest używany przez firmy, aby zbierać informacje o jakości obsługi klienta i jakości produktów lub usług oferowanych przez konkurencję lub w ramach własnej firmy. Ta metoda pozwala firmom na poprawę jakości swoich produktów lub usług oraz na szkolenie personelu, co zwiększa lojalność klientów i zyski firmy.

Śledź nas

Daj nam CYNK :)

Zmiany w grupie Call Center Poland

Communication One Consulting zmieniło nazwę na Call Center[1] Poland Sp. z o.o. a spółka Call Center Poland S.A. na ccp.pl S.A.

“Powyższe zmiany, posiadające akceptację właściciela, tj. mBank S.A., wynikają z wdrożenia programu porządkowania wewnętrznych kwestii naszej Grupy. Formalna zmiana nazw ww. spółek nastąpi w momencie ich rejestracji przez Sąd Gospodarczy. Chcemy podkreślić, że powyższe zmiany nie mają żadnego wpływu na poziom świadczonych na Państwa rzecz usług przez spółki naszej Grupy.” – czytamy w komunikacje spółki.

Zmianie uległa również identyfikacja wizualna spółki:
ccp_nowelogo

Dla przypomnienia stary logotyp:
ccp

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
8 komentarzy
  1. Mam wlasne zdanie;-), tym bardziej, ze tworzyłam poprzednie logo i byłam z firmą związana przez wiele lat.

    Nowe logo wbrew wszelkim zasadom tworzenia znaku towarowego. Wystarczy spojrzeć na to wstawione powyzej. Nazwy “grupa kapitałowa” prawie nie mozna odczytać. Tworca chyba zapomniał, ze takie logo musi funkcjonować w roznych konfiguracjachi powinno wyglą­dać dobrze jako znak mały, duży, w negatywie i pozytywie. A tu tego zabrakło. Poza tym bardzo przypomina stare logo CCP, ktore było bardzo niepraktyczne i “staroświeckie”.

    a nazwa ccp.pl …. czy to nowa działalność oparta o stronę internetową?

    czekam na inne opinie

    1. twój komentarz… nie wiem czy to zamierzone Pani Katarzyno ale zestawienie dwoch fragmentow jest, przyzna Pani, nieco zaskakujace w tej fachowej opinii

      “… tym bardziej, że tworzyłam poprzednie logo …” “… stare logo CCP,ktore bylo bardzo niepraktyczne i “staroswieckie”

      1. Rzeczywiście, ma Pan rację:-) miałam na myśli pierwsze logo, które funkcjonowało od 1997 do ok.2002 .to ostatnie jest bardzo do tamtego podobne.

    1. Typowy hejter, czy mając wlasne zdanie trzeba być rownoczesnie zazdrosnym? Rozumiem, ze tutaj wszyscy doskonale się znają na brandingu i systemach identyfikacji wizualnej?

      Pomysł dla zarzadzających portalem. jest to największy w Polsce portal informacyjny o rynku contact center. Moze warto byłoby wprowadzić logowanie i podpisywanie sie wlasnym nazwiskiem pod komentarzami. Nie jesteśmy dziećmi, a portal moglibysmy traktować jako miejsce dzielenia się doswiadczeniem i opiniami.

  2. Logo takie sobie, mało czytelny napis i mało popadające w pamięc. Stronka za to bardzo fajna.

  3. Po pierwsze – to jeszcze żyje?
    Po drugie – info ze strony SiSiPi o zmianach jest z marca(!), a news na portalu w maju (ROTFL)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

IDEAS NCBR: blockchain oraz inteligentne algorytmy

Uruchomione zostały pierwsze grupy robocze działające w ramach IDEAS NCBR Spółki z o.o., ośrodka badawczo-rozwojowego działającego w obszarze sztucznej inteligencji oraz ekonomii cyfrowej, który został powołany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.