Wspólne call center Cyfrowego Polsatu i Plusa

Spółka Cyfrowy Polsat oraz przejęty przez niego Polkomtel zamierzają do końca 2016 roku połączyć swoje call center[1], sieć sprzedaży oraz systemy IT.

Choć formalnie umowa związana z przejęciem Polkomtela przez Cyfrowy Polsat została podpisana 7 maja, to już na początku roku obie firmy połączyły swoje działy marketingu, IT, obsługi i utrzymania klienta.

Kolejnym etapem jest połączenie wszystkich zespołów call center co ma sukcesywnie być realizowane do 2016 roku. – To zadanie związane z gigantyczną liczbą stanowisk i ludzi, ale pierwsze wspólne cell center zostało już uruchomione w Toruniu, więc projekt jest w toku – mówił na konferencji Dominik Libicki, prezes Cyfrowego Polsatu i wkrótce wiceprezes Polkomtela.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
1 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *