Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Arteria z 2 mln zysku w I kwartale

Giełdowa spółka Arteria poinformowała, że odnotowała w minionym kwartale 2 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej. Zysk operacyjny wyniósł 2,53 mln zł wobec 2,27 mln zł zysku rok wcześniej.

Jak zakomunikowała spółka, uzyskany zysk to efekt dynamicznego wzrost przychodów w pierwszym kwartale dzięki działalności Call Center[1], której sprzedaż wzrosła w stosunku do analogicznego okresu roku ubiegłego o 25%.

– Dynamiczne wzrosty w tym segmencie to efekt długoterminowej polityki inwestowania przez nas w zaawansowane usługi klasy customer care. Na początku marca uruchomiliśmy czwartą już lokalizację usług telemarketingowych, tym razem w Sosnowcu. Nowa lokalizacja stworzy docelowo tj. w przeciągu 12 miesięcy od jego uruchomienia około tysiąca nowych miejsc pracy dla lokalnej społeczności, dając możliwość pozyskania spółce personelu o w odpowiedniej ilości i odpowiednich kwalifikacjach – powiedział prezes Arterii, Marcin Marzec.

Podkreślił, że tym samym liczba stanowisk telemarketingowych, jakimi będzie dysponowała Grupa Arteria może wzrosnąć w 2015 roku nawet do 1600, co umocni pozycję grupy jako największego komercyjnego call center w kraju, posiadającego kilkanaście procent rynku tego typu usług w Polsce.

“Równolegle, analizując sytuację poszczególnych branż oraz dominujące trendy rynkowe, zarząd Arteria rozważa uruchomienie w ciągu najbliższych kwartałów nowych projektów w segmencie sprzedaży usług i produktów finansowych” – dodał Marzec.

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
2 komentarzy
  1. Będę wdzięczna za podanie żrodla, według ktorego “Grupa Arteria może wzrosnąć w 2015 roku nawet do 1600, co umocni pozycję grupy jako największego komercyjnego call center w kraju, posiadającego kilkanaście procent rynku tego typu usług w Polsce”.

    Czy ktos ma dane. ile jest stanowisk w outsourcingu i jakie są przychody na tym rynku?

    Chętnie kupię taki raport, nawet za cenę raportu Forester czu Ovum ;-), ktore to raporty nie są w stanie precyzyjnie określic naszego rynku.

    Największy udział w rynku według liczby stanowisk może wygląda imponująco, jednak dla inwestorów znacznie wazniejszym kryterium są przychody i zysk. PIon Call center Arterii osiągnąl w I kwa 2014 roku przychody na poziomie 16, 2 mln. Nie daje to w skali roku wyniku na miarę lidera rynku. Arvato czy CCIG osiągają większe przychody na mniejszej liczbie stanowisk, co oznacza lepszy wynik na stanowisko.

    Zapraszam do dyskusji

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

8 na 10 konsumentów regularnie odkłada gotówkę, czyli pozytywne skutki pandemii

Eksperci ze świata finansów i media, szczególnie teraz w oczekiwaniu na tzw. czwartą falę pandemii, nie zajmują się analizowaniem pozytywnych skutków korona-kryzysu. Paradoksalnie, ich lista nie jest tak krótka, jakby się mogło wydawać sceptykom. Zdecydowanie na jej szczycie znajduje zwiększenie świadomości konsumentów w kwestii oszczędzania. Według danych zebranych przez Intrum, 8 na 10 osób w naszym kraju stara się oszczędzać każdego miesiąca. Co więcej 12 proc. pytanych przyznaje, że w porównaniu z okresem sprzed pandemii, obecnie oszczędza jeszcze więcej pieniędzy.