Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Competence Call Center z drugim oddziałem w Rumunii

Od 1 czerwca 2014 r. Customer Service Outsourcing Provider Competence Call Center[1] (CCC) działa w swojej drugiej lokalizacji w Rumunii, w Braszowie. Od 2007 r. CCC oferuje w Bukareszcie kompleksowe rozwiązania w zakresie wysokiej jakości obsługi klienta dla partnerów lokalnych i międzynarodowych. Na początku, w najbliższych tygodniach w Braszowie zostanie zatrudnionych ponad 100 pracowników.

“Bardzo dobra dostępność języków romańskich i niemieckiego przekonała nas do otwarcia naszego drugiego oddziału w Braszowie w Rumunii. Miasto liczy około 232 tysięcy mieszkańców, 46.000 z nich to studenci. Języki angielski, francuski, hiszpański, niemiecki i włoski są powszechnie używane. To sprawia, że ​​Braszów jest idealnym miejscem dla oferowania tutaj międzynarodowych rozwiązań obsługi klienta dla przedsiębiorstw paneuropejskich. Wraz z naszym biurem w Bukareszcie, Braszów jest idealnym uzupełnieniem naszej strategii narodowej multi-lokalizacji i międzynarodowej bestshoring”, mówi Ulf Herbrechter, COO, Competence Call Center.

„Jesteśmy w trakcie budowy naszego międzynarodowego zespołu dla naszych pierwszych wielojęzycznych partnerów – dużej niemieckiej spółki lotniczej z około 150 kierunkami na całym świecie. Zwiększenie zespołu operacyjnego w Braszowie jest planowane w dwóch etapach. Po otwarciu i organizacji na początku czerwca nastąpi rozbudowa powierzchni biurowej w jesieni. Nasze nowe biuro znajduje się w Carpatex Building w Braszowie. Jego centralne położenie oferuje doskonałe połączenie środkami transportu publicznego i dostęp do kompleksowych lokalnych udogodnień dla naszych pracowników”, dodaje Michael Uecker, dyrektor Call Center, Competence Call Center.

Słownik
1. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy