Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

tNPS

Transakcyjny Net Promoter Score (tNPS) mierzy postrzeganie przez klientów transakcji z firmą, na przykład zakupu online lub interakcji z obsługą klienta. Transakcyjny NPS mierzy więc poziom postrzegania przez klienta w punkcie (a nie w całym procesie obsługowym), jakim dochodzi o styczności klienta z firmą.

Verint dla optymalizacji relacji z klientami w instytucjach finansowych

Firma Verint Systems Inc. poinformowała o udostępnieniu najnowszego rozwiązania Verint Branch Sales Effectiveness (Analiza Efektywności Placówek) z gamy rozwiązań dla biznesu Business Impact Solutions. Nowa oferta pozwoli zoptymalizować relację z klientem dzięki wykorzystaniu kombinacji specjalistycznego doradztwa ze sprawdzonym oprogramowaniem, pomagając w ten sposób instytucjom finansowym zwiększać produktywność i przychody.

Oddziały banków detalicznych muszą się dziś mierzyć z dużą presją związaną z koniecznością zwiększania przychodów. Wiele z nich ma ograniczony wgląd w zachowania pracowników zatrudnionych w oddziałach. Sytuacja komplikuje się jeszcze bardziej, gdy stosowana dotychczas przez oddział technologia jest przestarzała i bazuje na nieaktualnych scenariuszach. Dlatego szefowie banków, którzy myślą przyszłościowo, próbują znaleźć sposoby na poprawę istniejącego stanu rzeczy. Instytucje finansowe poszukują rozwiązań, które podpowiedzą im, jak rozwijać istniejące relacje z klientami i sprzedawać im produkty bankowe, zapewniając tym samy lepszą obsługę klientów.

Właśnie w tym obszarze pomocne może okazać się rozwiązanie Verint Branch Sales Effectiveness. Nowa oferta powstała z myślą o oddziałach banków i bazuje na wielokrotnie nagradzanym pakiecie oprogramowania Verint do optymalizacji pracy zasobów ludzkich (workforce optimization — WFO). Wdrożenie tego rodzaju rozwiązania daje wgląd w zachowania i wydajność pracowników działu sprzedaży, umożliwiając optymalizację działań handlowych i wzrost produktywności placówek. Verint Branch Sales Effectiveness pomaga określić aktualną efektywność oddziału, obszary wymagające poprawy, jak również proponuje odpowiednie rozwiązania. Dzięki Verint Branch Sales Effectiveness można na bieżąco oceniać wpływ zmian poprzez monitorowanie i prezentowanie wyników sprzedaży poszczególnych pracowników, oddziałów i regionów udostępniając informacje o kluczowych wskaźnikach operacyjnych i wynikach sprzedaży.

Instytucje finansowe mogą wykorzystać następujące elementy rozwiązania Branch Sales Effectiveness:

  • Analiza efektywności sprzedaży w poszczególnych oddziałach
  • Podstawą rozwiązania jest ocena produktywności poszczególnych oddziałów. Po jej przeprowadzeniu można określić stan wyjściowy, który pozwoli oszacować przyszły potencjał placówek i dopasować rozwiązania służące zwiększeniu ich wydajności. Eksperci z firmy Verint analizują istniejące procesy i rozmawiają z menedżerami firmy, aby dowiedzieć się więcej o interakcjach z klientami, oprowadzonych działaniach sprzedażowych, jak również o działaniach doradców nie związanych ze sprzedażą. Szczegółowa analiza może posłużyć kierownictwu jako przewodnik w zakresie wprowadzania wszelkich niezbędnych zmian.

  • Rozwiązania technologiczne pozwalające uzyskać przydatne informacje
  • W oparciu o narzędzia do analizy procesów realizowanych na komputerach stacjonarnych oprogramowanie Verint Branch Sales Effectiveness umożliwia firmom identyfikację niewykorzystanych mocy produkcyjnych personelu, które można przeznaczyć na proaktywne działania sprzedażowe takie jak np telefony do klientów. Rozwiązanie pozwala monitorować wykorzystanie komputerów przez pracowników, sposób wykonywania przez nich poszczególnych czynności i realizacji procesów sprzedaży. Dzięki temu wiemy, w jakim stopniu wykorzystywany jest czas pracy, jaka jest wydajność pracowników i ile czasu poświęcają oni na realizację poszczególnych zadań. Ponadto, rozwiązanie to pomaga usprawnić proces sprzedaży poprzez automatyczne przenoszenie danych między różnymi aplikacjami oraz udostępnianie pracownikom spersonalizowanych wskazówek na ekranie.

    Aby zapewnić pracownikom, menedżerom oddziałów i kierownictwu firm bieżący wgląd we wskaźniki sprzedaży, rozwiązanie oferuje Karty Wyników (Scorecards), które zawierają kluczowe wskaźniki wydajności dla każdego pracownika w zależności od pełnionej przez niego funkcji. Dzięki tym obiektywnym ocenom i danym, pracownicy zawsze dysponują aktualnymi informacjami o efektach swojej pracy i mogą podejmować stosowne działania, aby poprawić swoje wyniki, osiągać wyznaczone cele i zwiększyć wydajność. Gdy określone wskaźniki spadną poniżej wyznaczonych progów, rozwiązanie może automatycznie uruchamiać sesje coachingu, co pomaga menedżerom skoncentrować się na pracownikach i oddziałach, które najbardziej potrzebują szkoleń.

  • Monitorowanie wydajności za pomocą urządzeń mobilnych
  • Dla większej wygody firmy mogą wykorzystać specjalną aplikację mobilną Verint, która zapewnia komfortowy, bezpieczny dostęp do Kart Wyników poszczególnych pracowników, zespołów i/lub oddziałów na urządzeniach mobilnych – dostęp do komputera nie jest więc konieczny. To dodatkowe, opcjonalne rozwiązanie umożliwia menedżerom kontrolowanie wyników sprzedaży niezależnie od czasu i miejsca, w którym się znajdują.

    „Oprogramowanie Verint Branch Sales Effectiveness ma pomóc bankom detalicznym sprostać zróżnicowanym wyzwaniom stawianym przez współczesny rynek, takim jak spadająca sprzedaż, niższa produktywność personelu i brak analizy sytuacji w sieci sprzedaży detalicznej.” — powiedziała Nancy Treaster, wiceprezes i dyrektor generalny ds. operacji strategicznych w dziale rozwiązań analitycznych dla przedsiębiorstw Enterprise Intelligence Solutions firmy Verint. „Rozwiązanie pozwala też liderom porównywać faktyczne procesy handlowe z procesami docelowymi, a tym samym pomaga pracownikom w pracy i skuteczniejszym budowaniu relacji klientów z firmą.” — dodała Nancy Treaster.

    Rozwiązania Verint Business Impact Solutions pomagają przedsiębiorstwom we wskazywaniu i ilościowym określaniu kluczowych aspektów wydajności operacyjnej oraz wyznaczaniu priorytetów działań pozwalających zwiększyć produktywność, zaangażowanie pracowników, lojalność klientów i usprawnić inne aspekty funkcjonowania firmy. Inne rozwiązania z serii Verint Business Impact Solutions to: Voice of the Employee, High-Efficiency Performance Management, Regulatory Compliance, Cost-to-Serve, Call Avoidance, Service Recovery i Personalized Guidance.

    Total
    0
    Shares
    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

    Artykuły na pokrewne tematy
    Czytaj więcej

    PG: Biometryczny system weryfikacji klientów banków

    System pozwalający na automatyczne identyfikowanie i uwierzytelnianie tożsamości klientów banków na podstawie weryfikacji układu naczyń krwionośnych dłoni, kształtu twarzy, głosu albo podpisu składanego specjalnym biometrycznym długopisem przygotowują naukowcy z Katedry Systemów Multimedialnych WETI. Zespołem kieruje prof. Andrzej Czyżewski.