Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Interactive Intelligence z komunikacją społecznościową w chmurze

Interactive Intelligence podpisał list intencyjny w sprawie nabycia OrgSpan Inc., prywatnej firmy, która oferuje chmurowe rozwiązania biznesowej komunikacji społecznościowej. Transakcja zostanie sfinalizowana w ciągu 30 dni.

„Społecznościowe produkty komunikacyjne OrgSpan wzbogacą naszą ofertę technologii komunikacji zunifikowanej i obsługi klienta” – powiedział Bill Gildea, starszy wiceprezes Interactive ds. rozwoju korporacyjnego. – „Duże znaczenie z naszego punktu widzenia posiada chmurowa architektura rozwiązań OrgSpan, zgodna ze strategią rozwoju Interactive Intelligence.”

OrgSpan oferuje rozwiązanie OrgSpan Select, umożliwiające klientom przeglądanie i wyszukiwanie profilów społecznościowych konsultantów contact center[1] według założonych kryteriów, co zwiększa efektywność interakcji. Firma posiada w ofercie również OrgSpan Connect, zunifikowany katalog profilów społecznościowych pracowników firmy, który usprawnia współpracę zespołową w przedsiębiorstwie.

Interactive Intelligence planuje wciąż sprzedawać oraz wspierać OrgSpan Select i OrgSpan Connect jako samodzielne rozwiązania lub dodatek do swojej platformy contact center i biznesowej komunikacji IP. Ponadto Interactive Intelligence włączy te produkty do swojej oferty chmurowej.

Pracownicy OrgSpan zostaną włączeni do odpowiednich działów Interactive Intelligence. Wszystkie działania integracyjne mają zakończyć się jeszcze w tym roku kalendarzowym. Interactive Intelligence przewiduje, że transakcja nie będzie miała znacznego wpływu na przychody i inne wyniki finansowe w 2014 r.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Platformy Data Science najszybciej rozwijającym się segmentem analityki biznesowej

Jak wynika z raportu Gartnera, przychody z segmentu platform Data Science były niemal dwukrotnie wyższe niż z całego rynku oprogramowania analitycznego. Tylko w 2015 roku odnotowano 20% wzrost jego wartości, która sięgnęła kwoty 2,4 miliarda dolarów. Towarzyszy temu rosnące zainteresowanie analityką predykcyjną, która do 2020 roku przyciągnie około 40% wszystkich inwestycji w technologie analityczne.
Czytaj więcej

NFON powiększa swój zespół w Polsce i zatrudnia ekspertów w CEE

Spółka NFON przejęła część pracowników i działalności Biznes Innovation, który jest jednym z największych partnerów odpowiedzialnych za rozwój sieci partnerskiej NFON w Polsce. Jest to kolejny krok mający na celu popularyzację zintegrowanej komunikacji biznesowej w Polsce i regionie Europy Środkowo-Wschodniej oraz wzmocnienie pozycji rynkowej.