Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Nowa wersja konfiguratora graficznego od Altara

Dobiegły końca prace nad nową wersją Konfigratora Graficznego. Cechują go lepsza ergonomia, możliwość wygodniejszego i szybszego tworzenia skryptów agenckich oraz scenariuszy połączeń, a także nowy wygląd, spójny graficznie z aktualną wersją systemu Altar Contact Center[1].

Pierwszym Klientem, który już korzysta z nowej wersji konfuguratora są Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne.

Realizowany przez programistów Altar projekt rozwojowy skupiono wokół kilku celów, z których najważniejszym było usprawnienie i skrócenie pracy administratorom oraz pracownikom contact center, którzy zajmują się budowaniem skryptów agenckich i scenariuszy połączeń.

altar_nowy_graf

W każdym profesjonalnie działającym call/contact center Konfigurator Graficzny jest podstawowym narzędziem, który, uogólniając, pozwala przekształcić cele biznesowe w konkretne działania. Nowa wersja tego narzędzia stwarza nowe możliwości.

Wart uwagi jest tzw. podpowiadacz zmiennych, który eliminuje często popełniane błędy, jak np. literówki w nazwach zmiennych. Pozwala on wypełnić pola rozkazów bez ryzyka popełnienia błędu, bądź użycia zmiennej niezainicjowanej, co skraca czas konfiguracji. Budowa raportów przez INSERT-y trwa dużo krócej. Zmienne wczytywane są ze scenariusza do skryptu i odwrotnie.

– Funkcjonalność ta jest niezwykle przydatna i bardzo często z niej korzystam – mówi Marlena Nowicka, specjalista ds. obsługi systemu CC w Wydawnictwach Szkolnych i Pedagogicznych. – Podpowiadacz ułatwia mi pracę, bo dzięki niemu pewne czynności robię w dużo krótszym czasie.
Dużo wygodniej formatuje się też połączenia pomiędzy rozkazami, gdyż konfigurator wyposażono w 3 tryby automatycznego łączenia oraz tryb użytkownika, w którym osoba przygotowująca scenariusz lub skrypt może dowolnie poprawić linię, czy dopasowywać jej długość.

Pracę ułatwia również podręczne menu z najczęściej używanymi rozkazami, które każdy z klientów może dostosować do swoich potrzeb. Na uwagę zasługuje też inna organizacja podziału rozkazów na grupy funkcjonalne: agents (rozkazy związane z agentem, np. ustawienie skilli), flow (kierowanie ścieżką IVR[2]), connection (rozkazy związane z obsługą połączenia), multimedia (rozkazy związane z nagrywaniem, odtwarzaniem plików dźwiękowych i generowaniem plików TTS), tools (narzędzia do operacji na zmiennych: settowania, dopisywania do zmiennych) i data management (rozkazy związane z rejestrowaniem wyników akcji do pliku, bazy danych, odczytywanie danych z bazy, integracja z systemami zewnętrznymi) oraz page (obsługa strony skryptu agenckiego).

W nowej wersji postawiono też na nową grafikę ikon, które bardzo dobrze komunikują ich treść, dzięki czemu narzędzie wydaje się jeszcze bardziej intuicyjne i wygodniejsze w użytkowaniu.

Wszystkich administratorów, którzy korzystają z dotychczasowego Konfiguratora Graficznego zainteresuje fakt, że przejście na nową wersję nie wymusza zmiany zasad budowania schematów scenariuszy i skryptów oraz konieczności uczenia się od nowa.

Nowy konfigurator dostarczany jest wraz z nową wersją systemu Altar Contact Center. Co zatem ze scenariuszami budowanymi w poprzedniej wersji? Te działają bez zmian, nie trzeba ich migrować ani[3] zmieniać.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. IVR. system teleinformatyczny umożliwiający interaktywną obsługę połączeń przychodzących. Klient przechodzący przez drzewo IVR po wysłuchaniu nagranych wcześniej komunikatów dźwiękowych…
3. ani. inaczej Automatic Number Identification lub caller id – numer telefonu dzwoniącego.
Total
0
Shares
1 komentarz
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy