Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki instalacji, zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z klienta na dostawcę usługi. W efekcie użytkownik oddaje kontrolę nad oprogramowaniem dostawcy i obowiązek zapewnienia ciągłości jego działania. Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, decydującą o jej rosnącej popularności jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. Model SaaS zakłada najczęściej cykliczne opłaty (abonament) za dostęp do programu, staje się to dla użytkownika wydatkiem stałym, a nie jednorazowym w momencie zakupu. Z punktu widzenia dostawcy SaaS zapewnia lepszą ochronę jego własności intelektualnej, producent może we własnym zakresie udostępniać swoją aplikację, lub przekazać to zadanie wyspecjalizowanej firmie
ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Nowe call center ZUS w Miastku

50 nowych pracowników zatrudnił Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Miastku. Otwarto tu Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS.

To jedna z czterech tego typu placówek w kraju. Dwa duże call center[1] uruchomiono w ubiegłym roku w centralnej części kraju, w grudniu ośrodek w Grudziądzu, a teraz w Miastku. Na siedzibę Centrum Obsługi Telefonicznej wykorzystano obiekt dotychczasowego inspektoratu ZUS.

Do tradycyjnej obsługi interesantów pozostawiono tu czterech pracowników. 20 osób przeniesiono do call center. Na potrzeby tej placówki zatrudniono też 50 nowych pracowników.

Miesięcznie z Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS korzysta ok. 200 tysięcy osób. Według prognoz ta liczba ma stale rosnąć.

Źródło: Radio Gdańsk
Fot: ZUS

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Telmon.pl w nowej odsłonie

Łódzka spółka Telmon uruchomiła właśnie nową wersję firmowego serwisu internetowego. Nowa witryna to przejrzysta i atrakcyjna forma podzielona na dwie części – dla klientów i dla pracowników.
Czytaj więcej

Veeam w 2016 roku: wzrost o 28 proc. rok do roku

W miarę, jak przedsiębiorstwa przyspieszają cyfrową transformację, Veeam odbiera udział w rynku dostawcom tradycyjnych rozwiązań. W wyniku innowacyjnego podejścia, które przewiduje zapewnianie dostępności we współczesnym świecie chmury hybrydowej – w trybie 24/7/365, przychody Veeam rosną w wykładniczym tempie.