Lettel sp. z o.o. wprowadza na rynek rozbudowane narzędzie służące do automatycznej obsługi połączeń telefonicznych.
Jednym z wyróżników Lettel’a, przenoszącym rozwiązanie na poziom 2.0, jest możliwość pełnej integracji z już stosowanymi centralami telefonicznymi oraz systemami call center[1]. Funkcjonalności, które zawiera Lettel mogą wspierać dotychczas używane rozwiązania, co umożliwi szybką poprawę jakości obsługi klienta, bez konieczności ponoszenia dodatkowych nakładów finansowych.
Co więcej, intuicyjny, graficzny edytor scenariuszy, zapewnia pełną kontrolę i samodzielność we wprowadzaniu zmian w strukturze drzewa IVR[3]. Bez dodatkowych kosztów i angażowania firm zewnętrznych.
Lettel daje możliwość zarówno prowadzenia kampanii wychodzących (sprzedażowych, marketingowych, informacyjnych itp.) jak i pełnej obsługi infolinii. Poza standardowym wykorzystaniem, jest doskonałym rozwiązaniem w przypadku wszelkich działań zakładających złożoną interakcję z odbiorcą – takich jak badanie opinii klientów czy konkursy telefoniczne. Szereg dostępnych funkcjonalności umożliwia tworzenie nawet najbardziej skomplikowanych scenariuszy, także z wykorzystaniem kanałów wspierających komunikat głosowy – jak wiadomość e-mail czy SMS.
Założeniem twórców było przygotowanie rozwiązania, które swoim zakresem funkcjonalności oraz stabilnością będzie w stanie sprostać wymogom stawianym przez świadomych klientów, wśród których są zarówno firmy jak i instytucje.
„Pierwsze wdrożenia potwierdzają wysoką skuteczność rozwiązania w podnoszeniu efektywności obsługi klienta. Jednocześnie zapewniają naszym Klientom oszczędność środków przeznaczanych do tej pory na wprowadzanie nawet najdrobniejszej zmiany w strukturze IVR-a.” – mówi Szymon Kulawiak, CEO Lettel sp. z o.o.
Budowa tak kompleksowego i dopracowanego narzędzia możliwa była dzięki wieloletniemu doświadczeniu w zakresie wdrożeń rozwiązań contact center[2].