Od połowy marca PGE Obrót S.A. uruchomiła Contact Center[1]. Teraz klient będzie mógł skontaktować się z PGE Obrót S.A., dzwoniąc pod jeden wspólny numer. Siedziba CC mieści się w Łodzi; pracę znalazło ok. 120 osób.
Zbigniew Solarz z łódzkiego oddziału PGE Obrót S.A. zwrócił uwagę, że nie trzeba już będzie osobiście pojawiać się w Biurze Obsługi Klienta, aby załatwić najważniejsze dla siebie sprawy.
Przypomnijmy: uruchomione w ub. roku call center[2] dostępne było tylko dla klientów z woj. Łódzkiego, później Podlaskiego. Wg. informacji przekazanej nam przez PGE w ub. roku – do końca 2013 miały być włączone do usługi wszystkie inne województwa. Zmieniono jednak ten termin do połowy marca br.
Słownik
1. ↑ Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. ↑ call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
nie polecam pracy, chyba że ktoś chce mieć nerwicę. Przykro mi to stwierdzić, ale taka jest prawda, w szczególności jeśli chodzi o supervisora który, ma problemy sam z sobą i wyżywa się na ludziach. co do zarobków przemilczę temat.