PGE Obrót uruchomiła Contact Center

Od połowy marca PGE Obrót S.A. uruchomiła Contact Center[1]. Teraz klient będzie mógł skontaktować się z PGE Obrót S.A., dzwoniąc pod jeden wspólny numer. Siedziba CC mieści się w Łodzi; pracę znalazło ok. 120 osób.

Zbigniew Solarz z łódzkiego oddziału PGE Obrót S.A. zwrócił uwagę, że nie trzeba już będzie osobiście pojawiać się w Biurze Obsługi Klienta, aby załatwić najważniejsze dla siebie sprawy.

Przypomnijmy: uruchomione w ub. roku call center[2] dostępne było tylko dla klientów z woj. Łódzkiego, później Podlaskiego. Wg. informacji przekazanej nam przez PGE w ub. roku – do końca 2013 miały być włączone do usługi wszystkie inne województwa. Zmieniono jednak ten termin do połowy marca br.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
1 comments
  1. nie polecam pracy, chyba że ktoś chce mieć nerwicę. Przykro mi to stwierdzić, ale taka jest prawda, w szczególności jeśli chodzi o supervisora który, ma problemy sam z sobą i wyżywa się na ludziach. co do zarobków przemilczę temat.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *