Urząd blisko petenta, czyli jak obsłużyć klienta w urzędzie

Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Urząd blisko klienta czyli debata sekretarzy miast, odbędzie się podczas konferencji PETENT 2.0 – w dniu 3 kwietnia, w hotelu Novotel Centrum w Warszawie. To pierwsza w Polsce konferencja dotycząca tematyki Contact Center[1], sprawnej obsługi klienta i podejściu klientocentrycznemu w sektorze publicznym. Inicjatorem spotkania i jednocześnie przewodniczącym Rady Programowej jest Konrad Zawadzki, kierownik Biura Informacji Teleinformatycznej Call Center[2] w UM Poznania.

Podczas konferencji poświęconej drodze do nowoczesnej i sprawnej obsługi interesantów w urzędzie odbędzie się debata sekretarzy miast do udziału w której zaprosiliśmy: Stanisława Tamma – Sekretarza Miasta Poznania, Marcina Stopę – Sekretarza Miasta Rzeszowa, Marcina Wojdata – Sekretarza Miasta Warszawy. Swoją wiedzą podzielą się z Państwem także m.in.: Mariusz Kiciński – Kierownik Teleinformatycznego Centrum Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Wrocławia, Małgorzata Markowska, zastępca dyrektora Wydziału Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami w Urzędzie Miasta Łodzi oraz Pełnomocnik Prezydenta Miasta Łodzi ds. Obsługi Kontaktu z Mieszkańcem czy też Magdalena Mazur – Wolak – Dyrektor Departamentu Obsługi Klientów ZUS.

Udział w konferencji jest bezpłatny dla przedstawicieli sektora publicznego. W szczególności zapraszamy sekretarzy miast oraz szefów działów obsługi klienta zarówno w administracji centralnej jak również administracji samorządowej.

Organizatorem wydarzenia jest firma Evention specjalizująca się w podnoszeniu wartości spotkań biznesowych. Patronat nad konferencją objął prezydent Miasta Poznania, a także CallCenterNews, Forum Samorządowe, publiczni.pl oraz ITWiz. Wśród Partnerów merytorycznych są: Avaya, Genesys, Innergo Systems oraz Unima 2000. Po więcej informacji prosimy kierować się na stronę konferencji – http://www.petent20.pl/

Patronat medialny nad wydarzeniem:
callcenternews_logom

Informacji udziela:
Mariola Rauzer
Evention sp. z o.o.
e-mail: mariola.rauzer@evention.pl
kom.: 509622541.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *