Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Urząd blisko petenta, czyli jak obsłużyć klienta w urzędzie

Urząd blisko klienta czyli debata sekretarzy miast, odbędzie się podczas konferencji PETENT 2.0 – w dniu 3 kwietnia, w hotelu Novotel Centrum w Warszawie. To pierwsza w Polsce konferencja dotycząca tematyki Contact Center[1], sprawnej obsługi klienta i podejściu klientocentrycznemu w sektorze publicznym. Inicjatorem spotkania i jednocześnie przewodniczącym Rady Programowej jest Konrad Zawadzki, kierownik Biura Informacji Teleinformatycznej Call Center[2] w UM Poznania.

Podczas konferencji poświęconej drodze do nowoczesnej i sprawnej obsługi interesantów w urzędzie odbędzie się debata sekretarzy miast do udziału w której zaprosiliśmy: Stanisława Tamma – Sekretarza Miasta Poznania, Marcina Stopę – Sekretarza Miasta Rzeszowa, Marcina Wojdata – Sekretarza Miasta Warszawy. Swoją wiedzą podzielą się z Państwem także m.in.: Mariusz Kiciński – Kierownik Teleinformatycznego Centrum Obsługi Mieszkańców Urzędu Miasta Wrocławia, Małgorzata Markowska, zastępca dyrektora Wydziału Zarządzania Kontaktami z Mieszkańcami w Urzędzie Miasta Łodzi oraz Pełnomocnik Prezydenta Miasta Łodzi ds. Obsługi Kontaktu z Mieszkańcem czy też Magdalena Mazur – Wolak – Dyrektor Departamentu Obsługi Klientów ZUS.

Udział w konferencji jest bezpłatny dla przedstawicieli sektora publicznego. W szczególności zapraszamy sekretarzy miast oraz szefów działów obsługi klienta zarówno w administracji centralnej jak również administracji samorządowej.

Organizatorem wydarzenia jest firma Evention specjalizująca się w podnoszeniu wartości spotkań biznesowych. Patronat nad konferencją objął prezydent Miasta Poznania, a także CallCenterNews, Forum Samorządowe, publiczni.pl oraz ITWiz. Wśród Partnerów merytorycznych są: Avaya, Genesys, Innergo Systems oraz Unima 2000. Po więcej informacji prosimy kierować się na stronę konferencji – http://www.petent20.pl/

Patronat medialny nad wydarzeniem:
callcenternews_logom

Informacji udziela:
Mariola Rauzer
Evention sp. z o.o.
e-mail: mariola.rauzer@evention.pl
kom.: 509622541.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Rozpoczyna się konkurs Telemarketer Roku 2017

Polskie Stowarzyszenie Marketingu SMB po raz dziewiąty organizuje konkurs Telemarketer Roku, nagradzający najlepszych konsultantów telefonicznych. Po raz pierwszy nagrodzeni zostaną również wideomarketerzy. Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są od 27 lutego do 16 marca 2017 roku.
Czytaj więcej

Poznaj listę nominowanych w PCCA 2023

Nagrody polskiej branży contact center to inicjatywa będąca kontynuacją projektów Telemarketer Roku (nagrody przyznawane od 2008 r.) oraz Złota Słuchawka (od 1998 r.). Celem konkursu jest promocja i zwiększenie prestiżu pracy w zdalnej obsłudze klienta. Pragniemy identyfikować i promować najlepsze praktyki rynkowe, aby podnosić standardy w branży contact center.