ZOOM oficjalnie w Polsce

ZOOM International, międzynarodowy dostawca rozwiązań przeznaczonych dla contact center[3] i środowisk Unified Communication otwiera biuro w Polsce. Oddział ten – prowadzony przez Michała Chojnackiego – będzie również koordynował działania w krajach nadbałtyckich (Litwa, Łotwa i Estonia).

Firma oferuje efektywne i łatwe w obsłudze systemy zarządzania jakością w contact center i w środowiskach Unified Communication. Jej głównym produktem jest ZOOM Quality Management Suite. Jest to kompletny zestaw narzędzi ułatwiających managerom zarządzanie pracą konsultantów w call center[4].

-„Obecność ZOOM International w Polsce to wynik nieprzerwanego od 5 lat wzrostu firmy – powiedział Brian Shore, President, WW Sales & SAS – Zrealizowaliśmy już 1080 wdrożeń w 85 krajach. Efektem jest nasza obecność w kwadrancie liderów w raporcie „Magic Quadrant for Contact Center Workforce Optimization[1]” firmy analityczno-konsultingowej Gartner. Konsekwentnie koncentrujemy się stałym ulepszaniu naszych produktów. Dzięki temu udało nam się utrzymać aż 99% naszych klientów i osiągnąć trzycyfrowy wzrost. Liczymy, że oddział polski, dzięki doświadczeniu i zaangażowaniu Michała Chojnackiego, znacząco przyczyni się do realizacji naszej strategii i 100% wzrostu w następnych 3 latach.”

ZOOM International oferuje swoje rozwiązania za pośrednictwem rozległej sieci dostawców i integratorów. Z sukcesem wdrożono je u tak znaczących partnerów jak PZU, Tauron, Santander czy T-Mobile.

Rozwiązania ZOOM International projektowane są z myślą o mniejszych i większych contact center. Zapewniają one pełną obsługę złożonych środowisk rozproszonych i hostowanych. Są one kompatybilne z technologią dostarczaną przez Cisco (Cisco UC[6] Manager, Cisco Unified Call Center Express i Enterprise, Cisco Unified Communications[2] 500 Series), Genesys (SIP Server i Genesys Customer Interaction Management Platform), Avaya (Aura Communication Manager i Aura Call Center Elite).

Firma została założona w styczniu 1999 roku w czeskiej Pradze. W roku 2002 pozyskała pierwszego klienta systemu rejestrowania rozmów. Sprzedaż międzynarodowa rozpoczęła się w roku 2005. Od tego czasu ZOOM International nieustannie rozszerza globalny zasięg. Obecnie posiada biura w 8 państwach.

Od 2009 r. ZOOM International co roku znajduje się w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe. Pod względem udziałów w rynku jest numerem 5. na świecie w nagrywaniu IP na podstawie raportu DMG Consulting 2012 Workforce Management Market Report. W 2013 roku firma została uwzględniona w raporcie Gartner Magic Quadrant dotyczącym WFO[5].

Słownik
1. Workforce Optimization. (inaczej optymalizacja zasobów pracy) to proces, którego celem jest maksymalizacja wykorzystania i efektywności zasobów pracy w organizacji. Obejmuje…
2. Unified Communications. (inaczej UC) to zestaw narzędzi i technologii umożliwiających integrację różnych form komunikacji, takich jak połączenia głosowe, wideokonferencje, wiadomości…
3. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
4. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
5. WFO. (inaczej Workforce Optimisation) to podejście do zarządzania zasobami ludzkimi w contact center, które ma na celu zoptymalizowanie wydajności…
6. UC. (inaczej Unified Communications) to zestaw narzędzi i technologii umożliwiających integrację różnych form komunikacji, takich jak połączenia głosowe, wideokonferencje,…
1 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *