Zoom chce rozwijać rynek w Polsce i krajach nadbałtyckich

Zoom International na rynku polskim jest już obecny w wielu wdrożeniach dla dużych firm. Dlaczego zdecydowaliście się na otwarcie biura w Polsce na Polskę i na kraje bałtyckie?

Po kilku latach zdalnej współpracy z Pragi postanowiliśmy pójść krok dalej i otworzyć lokalne przedstawicielstwo. ZOOM zawsze miał ambitne plany i cele. Otwarcie biura w Polsce pokazuje naszą wiarę w ten rynek i jego potencjał. Widzimy ten region jako istotny element realizacji celów naszej strategii. Otwarcie przedstawicielstwa ułatwi nam budowanie relacji z partnerami lokalnymi, będziemy również wspierać sprzedaż i działania marketingowe. Jesteśmy przekonani, że nasi partnerzy i klienci znajdą w osobie Michała Chojnackiego – managera z wieloletnim doświadczeniem na rynku lokalnym w obszarze work force optimization – profesjonalnego partnera do współpracy.

Rynek rozwiązań do nagrywania i do zarządzania pracą w contact center[1] jest dość konkurencyjny. Czym wyróżniają się produkty ZOOM International?

ZOOM jest znaczącym graczem na rynku WFO[2]. Wyróżnia nas zrozumienie potrzeb lokalnych rynków. To nie będzie tylko lokalne przedstawicielstwo, jeśli chodzi o pracowników, ale także pełne, dostosowane do rynku portfolio rozwiązań (jak ankietowanie klientów, e-learning) wzbogacone o analizę mowy dla języka polskiego, tworzona jest dedykowana strona www w języku polskim. Zamierzamy inwestować w lokalne wydarzenia, brać aktywny udział w rozwoju tego rynku.

Jaka jest pozycja Zoom International w pozostałych krajach EMEA?

ZOOM jest w fazie znaczącego wzrostu na całym świecie. Ta szybka ekspansja doprowadziła do otwarcia naszego przedstawicielstwa na Bałkany w Rumunii i polskiego biura na Polskę i kraje bałtyckie jesienią 2013 roku. Właśnie otworzyliśmy przedstawicielstwo w Stambule na Turcję. Dalszy rozwój w ramach EMEA jest procesem ciągłym i będziemy tworzyć nowe biura także w 2014 roku. Nasza działalność ma odzwierciedlenie w rankingach. Od 2009 roku co roku znajdujemy się w rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe, a pod względem udziałów w rynku jesteśmy numerem 5. na świecie w nagrywaniu IP (DMG Consulting 2012 Workforce Management Market Report.

Karol Keher – vice prezes ds. sprzedaży w krajach EMEA w Zoom International. Jego obowiązki obejmują tworzenie i realizację strategii sprzedaży, budowę i rozbudowę zespołów sprzedażowych oraz ekspansję na nowe rynki.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. WFO. (inaczej Workforce Optimisation) to podejście do zarządzania zasobami ludzkimi w contact center, które ma na celu zoptymalizowanie wydajności…
1 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *