Radomscy studenci z wizytą w call centers

W środę, 19 lutego w Radomiu zorganizowano Dzień Otwarty radomskiego sektora nowoczesnych usług biznesowych. Na spotkanie do trzech firm outsourcingowych przybyli studenci studiów podyplomowych radomskiego UTH wraz z przedstawicielami mediów lokalnych.

Jednym z gospodarzy spotkania było usługowe contact center[1] – Idea Call Center[2]. Na spotkaniu goście mogli zapoznać się ze specyfiką pracy telemarketerów, poznać zakres świadczonych usług, porozmawiać bezpośrednio z konsultantami oraz wręcz przymierzyć słuchawki i wcielić się w konsultanta telefonicznej obsługi klienta. Ukoronowaniem wizyty była inscenizacja rozmowy telefonicznej, gdzie rolę telemarketera przyjęła jedna ze studentek goszczących w Idea Call Center, zaś w rolę trudnego klienta wcieliła się reprezentantka firmy.

„Akcję otwartych drzwi outsourcingu warto zaadresować do lokalnych przedsiębiorców – podkreśla Anna Towarek z Idea Call center – Dzięki takim spotkaniom firmy mogłyby się dowiedzieć, jak wykorzystać outsourcing do poprawy efektywności biznesu”.

Perspektywy dalszych działań są bardzo realne. Radom jest laureatem nagrody Fundacji ProProgressio, w kategorii “Miasto – Outsourcing Star” za prowadzenie wyjątkowych projektów i znaczący wpływ na rozwój sektora outsourcingowego w mieście. Iwona Bogdanov- Dyrektor Zarządzająca Idea Call center, liczy na dalszą ścisłą współpracę z władzami miasta w zakresie edukacji i rekrutacji pracowników.

Słownik
1. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
2. Call Center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
2 comments

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *