Druga edycja IABC/Poland Business Communication Forum 2014

Już 27 marca w Warszawie (Ufficio Primo) odbędzie się druga edycja konferencji Business Communication Forum 2014, poświęcona komunikacji w biznesie. Organizatorem wydarzenia jest polskie przedstawicielstwo IABC – International Association of Business Communicators, jednej z największych na świecie organizacji zrzeszającej liderów, praktyków i ekspertów ds. komunikacji w biznesie. Podczas konferencji zaproszeni eksperci omówią zagadnienia związane z rolą jaką komunikacja odgrywa w pozyskiwaniu klientów, zdobywaniu przewagi konkurencyjnej, a także budowaniu marki.

„Słynny Brian Tracy powiedział kiedyś, że komunikacja to sprawność, której można się nauczyć. Jest jak jazda na rowerze albo pisanie. Jeżeli człowiek chce pracować nad umiejętnością komunikowania, to poprawi się każda dziedzina życia. Jego słowa potwierdzają także liderzy światowych organizacji” – mówi Justyna Piesiewicz, Prezes Zarządu IABC Poland. Nina Kowalewska-Motlik z organizacji Superbrands dodaje, iż komunikacja stanowi fundament, na bazie którego można rozwijać potencjał marki: „Komunikacja jest istotna, bo bez niej nie ma silnej marki.” – mówi.

Komunikacja to kluczowa umiejętność, bez której nie da się właściwie funkcjonować w dzisiejszych czasach, a narzędzia jakie są dostępne umożliwiają coraz szybsze i bardziej skuteczne dotarcie do klientów i pracowników. Mają znaczenie w budowaniu relacji i zaangażowania w grupie docelowej.
Piesiewicz dodaje: „Niestety, w Polsce, komunikacja w biznesie wciąż jeszcze jest zbyt mało doceniana i rozumiana, aczkolwiek sytuacja powoli się poprawia. To nas niezwykle cieszy i wierzymy, że ten rok przyniesie wiele zmian w tej dziedzinie. A jeśli coś się zmienia, to za zawsze na lepsze.”
Podczas konferencji zostaną omówione najnowsze trendy związane z komunikacją zewnętrzną, wewnętrzną oraz jakością obsługi klienta – czyli to, co ma znaczący wpływ na rozwój biznesu. Wśród prelegentów znajdą się uznani doradcy, trenerzy oraz praktycy, w tym: Nina Kowalewska-Motlik/Superbrands, Grzegorz Turniak/BNI Polska czy Urszula Martyl/Linkedin.

Platynowy Partner: BAN, Złoty Partner: Zebza, Partnerzy: BNI Polska, GetFound, Freshmail, Vision Consulting Group, Salesmanago, Speakerslair, Patroni: Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet, Stowarzyszenie Interim Managerów
IABC Poland to polskie przedstawicielstwo globalnej organizacji non-profit: The International Association of Business Communicators (IABC). IABC zrzesza ponad 16,000 ekspertów z 80 krajów. Dzięki programom akredytacyjnym, warsztatom, badaniom oraz cyklicznym konferencjom w zakresie komunikacji w biznesie organizacja od lat poszerza bazę wiedzy z tej dziedziny.

„Jesteśmy aktywni w kwestiach związanych z szeroko pojętą komunikacją biznesową. Podczas konferencji eksperci postarają się miarodajnie ocenić potencjał i faktyczną funkcjonalność tych działań dla środowiska biznesowego, ze szczególnym uwzględnieniem realizacji celów biznesowych.” – dodaje Justyna Piesiewicz.

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *