Rusza 6 edycja Telemarketera Roku

Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Rada Programowa VI edycji konkursu Telemarketer Roku oraz przewodnicząca jury – Urszula Zarańska – Dyrektor Działu Rozwoju Sprzedaży Departament Marketingu Bezpośredniego w MetLife Amplico, podjęła decyzję o wyborze członków jury Telemarketera Roku 2014.

-„ W tym roku było wyjątkowo dużo zgłoszeń do jury konkursu co sprawiło, że wybór był bardzo trudny. W wyborze kierowaliśmy się doświadczeniem zdobytym w branży contact center[2] oraz bieżącą praktyką szkoleniową. W związku z tym, że podczas 6 edycji spodziewamy się większej liczby zgłoszeń telemarketerów do samego konkursu, zadecydowaliśmy o rozszerzeniu grona jury z 12 do 14 osób”. – podkreśla Urszula Zarańska, przewodnicząca jury.
W składzie tegorocznego jury znaleźli się następujący eksperci branży call center[3]:

  • Barbara Chaber – Strategic Project Coordinator Sygma Bank
  • Dorota Łakomicka – Kierownik ds.Obsługi Posprzedażowej i Klientów Kluczowych DHL Express International
  • Łukasz Pawłyszyn – Trener i Konsultant biznesowy w Centrum Bankowości Bezpośredniej
  • Marcin Polowiec – Dyrektor Zarządzający Bancom
  • Honorata Lemiesz – Psycholog i Trener
  • Rafał Brożyna – Coach Sprzedaży i Trener w BBP „Edukacja”
  • Kamila Krawczyk-Strawińska, Prezes Zarządu w Multi Interactive Solutions
  • Adam Pluciński – Kierownik Działu Szkoleń Holicon
  • Barbara Grzegrzółka-Szostak, Konsultant HR, Trener grupowy w HILLWAY Training & Consulting
  • Marek Jamróz – Kierownik Działu Szkoleń i Rekrutacji w Universal Agent[1]
  • Sylwia Sasin – Kierownik Działu Szkoleń i Jakości DataContact
  • Grzegorz Witek – Kierownik ds. Operacyjnych w Bertelsmann Media oddział Arvato Services
  • Bartosz Kawka – Kierownik Działu Monitoringu i Szkoleń w Telmon
  • Sławomir Rawa – Dyrektor Operacyjny w Polskiej Agencji Marketingu Zintegrowanego.

Organizator konkursu rozpoczął przyjmowanie zgłoszeń do 6 edycji konkursu, termin upływa 18 kwietnia.
W tym roku, po raz pierwszy, zgłoszenia przyjmowane są za pośrednictwem nowej strony konkursu i formularza elektronicznego. (http://telemarketerroku.pl/wez-udzial).

Podobnie jak w ubiegłym roku, zgłoszeni do konkursu konsultanci telefoniczni będą rywalizowali w sześciu kategoriach.

  • Sprzedaż inbound – rozmowy przychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi;
  • Sprzedaż outbound – rozmowy wychodzące zakończone sprzedażą produktu lub usługi;
  • Obsługa Klienta – rozmowy wychodzące oraz przychodzące polegające na udzielaniu klientowi informacji o produkcie lub usłudze przy zachowaniu zasad profesjonalnej obsługi;
  • Help desk – rozmowy przychodzące dedykowanych linii pomocy technicznej zakończone rozwiązaniem problemu;
  • Windykacja – rozmowy wychodzące, prowadzone według podstawowych zasad akcji windykacyjnych, zakończone uzyskaniem deklaracji klienta o spłacie należności.
  • Inne – rozmowy nie mieszczące się w pozostałych kategoriach

W skład Rady Programowej konkursu weszli eksperci i praktycy branży call center: Katarzyna Swatowska – przewodnicząca Rady Programowej i jury Nagrody Specjalnej „Złota Słuchawka”, Szefowa Grupy Call Center Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, Jacek Barankiewicz – wiceprezes zarządu ds. strategicznych, prezes Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy, wiceprzewodniczący rady nadzorczej Data Contact, Iwona Bogdanov – dyrektor zarządzający, Idea Call Center, Justyna Mikołajczak – dyrektor ds. telesprzedaży, UPC Polska, Maciej Wielkopolan – prezes zarządu Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB

Konkurs składa się z dwóch etapów. W pierwszym uczestnicy będą oceniani anonimowo tylko na podstawie przesłanych nagrań rozmów. Jury ocenia merytorykę rozmów według opracowanych przez siebie kryteriów. Drugi etap to rozmowy symulacyjne z kandydatami wybranymi po I etapie oraz rozmowy indywidualne.

Po raz trzeci w ramach konkursu będzie przyznawana Złota Słuchawka 2014, do której mogą być zgłaszane projekty z zakresu komunikacji marketingowej, przy realizacji których używany jest telefon (kampanie telemarketingowe skierowane do klientów) oraz projekty wewnętrzne związane z optymalizacją sposobu działania call center, których celem jest poprawa realizowanych procesów w zakresie skuteczności, efektywności, lub jakości (projekty racjonalizatorskie). W szczególności projekty racjonalizatorskie mogą być związane np. ze zmniejszeniem rotacji, poprawą motywacji, lub zwiększeniem satysfakcji i zaangażowania konsultantów, optymalizacją kosztów funkcjonowania, zmianą systemów motywacyjnych, itp.

Podsumowanie konkursu oraz uroczyste wręczenie nagród zwycięzcom Telemarketera Roku i Złotej Słuchawki odbędzie się podczas corocznej gali największego konkursu marketingu bezpośredniego Golden Arrow – spotkania, w którym uczestniczą przedstawiciele zwycięskich firm, ludzie związani ze światem call center, marketingu, reklamy i mediów.

Zgłoszenia w Konkursie na „Telemarketera Roku„ przyjmowane są do 18 kwietnia 2014 roku, a w konkursie „Złota Słuchawka” do 31 maja 2014 roku.

Słownik
1. Universal Agent. pojęcie związane z pracownikiem call center lub contact center, który posiada umiejętności i wiedzę potrzebną do obsługi różnych…
2. contact center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
3. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…


Ten materiał powstał dzięki Waszemu wsparciu. Postaw mi kawę na buycoffee.to

Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *