Microsoft Dynamics CRM Najlepszym Produktem dla Biznesu 2013

Firma Microsoft poinformowała, że rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM[1] zostało wyróżnione w corocznym wydaniu specjalnym Gazety Finansowej “Najlepsze Produkty dla Biznesu 2013”. Zestawienie jest przygotowywane już od sześciu lat, a jego celem jest wyróżnienie firm i marek godnych szczególnej uwagi dzięki swoim zasługom dla polskiego biznesu. Nagrodzone firmy cechuje kompleksowa oferta produktów i usług, skierowanych do klienta biznesowego, które odznaczają się innowacyjnością, elastycznością, przyjaznością obsługi oraz konkurencyjnością na rynku.

W tym roku redakcja Gazety Finansowej wyróżniła po trzy produkty w 18 kategoriach: audyt, bank, doradztwo personalne, faktoring, flota, informacja gospodarcza, karty paliwowe, kurier, leasing, opieka medyczna, oprogramowanie, produkty inwestycyjne, szkoły biznesu, telekomunikacja, transport, ubezpieczenia, usługi prawne oraz windykacja. Microsoft Dynamics CRM uzyskał tytuł Najlepszego Produktu dla Biznesu w kategorii Oprogramowanie. Doceniono przede wszystkim możliwość konsolidacji wszystkich operacji i informacji na temat klientów w jednym interfejsie, a także elastyczność i wysoką funkcjonalność rozwiązania, podkreślając jednocześnie, że system kompleksowo realizuje potrzeby użytkowników biznesowych.

– Cieszymy się, że nasze rozwiązanie klasy CRM po raz kolejny zostało wyróżnione za swoją funkcjonalność i innowacyjność. Tytuł Najlepszego Produktu dla Biznesu jest dla nas ogromną nagrodą za trud wkładany w udoskonalanie systemu. Nieustannie pracujemy nad kolejnymi wydaniami Microsoft Dynamics CRM, o czym mogą się przekonać użytkownicy najnowszej wersji rozwiązania wprowadzonej na rynek w listopadzie tego roku. Mamy nadzieję, że ten wysiłek przełoży się na zadowolenie naszych klientów, którzy będą mogli osiągać jeszcze lepsze wyniki biznesowe – komentuje Monika Burdach, Business Solutions Marketing Manager w polskim oddziale firmy Microsoft.

Słownik
1. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *