Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

NCC

(inaczej Network Control Center) centralna lokalizacja w sieciowym środowisku contact center do monitorowania wzorców ruchu przychodzącego i dostosowywania personelu, grup umiejętności i alokacji zasobów technicznych w celu osiągnięcia wymaganego poziomu usług.

ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Microsoft Dynamics CRM Najlepszym Produktem dla Biznesu 2013

Firma Microsoft poinformowała, że rozwiązanie Microsoft Dynamics CRM[1] zostało wyróżnione w corocznym wydaniu specjalnym Gazety Finansowej “Najlepsze Produkty dla Biznesu 2013”. Zestawienie jest przygotowywane już od sześciu lat, a jego celem jest wyróżnienie firm i marek godnych szczególnej uwagi dzięki swoim zasługom dla polskiego biznesu. Nagrodzone firmy cechuje kompleksowa oferta produktów i usług, skierowanych do klienta biznesowego, które odznaczają się innowacyjnością, elastycznością, przyjaznością obsługi oraz konkurencyjnością na rynku.

W tym roku redakcja Gazety Finansowej wyróżniła po trzy produkty w 18 kategoriach: audyt, bank, doradztwo personalne, faktoring, flota, informacja gospodarcza, karty paliwowe, kurier, leasing, opieka medyczna, oprogramowanie, produkty inwestycyjne, szkoły biznesu, telekomunikacja, transport, ubezpieczenia, usługi prawne oraz windykacja. Microsoft Dynamics CRM uzyskał tytuł Najlepszego Produktu dla Biznesu w kategorii Oprogramowanie. Doceniono przede wszystkim możliwość konsolidacji wszystkich operacji i informacji na temat klientów w jednym interfejsie, a także elastyczność i wysoką funkcjonalność rozwiązania, podkreślając jednocześnie, że system kompleksowo realizuje potrzeby użytkowników biznesowych.

– Cieszymy się, że nasze rozwiązanie klasy CRM po raz kolejny zostało wyróżnione za swoją funkcjonalność i innowacyjność. Tytuł Najlepszego Produktu dla Biznesu jest dla nas ogromną nagrodą za trud wkładany w udoskonalanie systemu. Nieustannie pracujemy nad kolejnymi wydaniami Microsoft Dynamics CRM, o czym mogą się przekonać użytkownicy najnowszej wersji rozwiązania wprowadzonej na rynek w listopadzie tego roku. Mamy nadzieję, że ten wysiłek przełoży się na zadowolenie naszych klientów, którzy będą mogli osiągać jeszcze lepsze wyniki biznesowe – komentuje Monika Burdach, Business Solutions Marketing Manager w polskim oddziale firmy Microsoft.

Słownik
1. CRM. inaczej Customer Relationship Management – system informatyczny, którego zadaniem jest automatyzacja oraz wspomaganie procesów na styku klient-organizacja w zakresie pozyskania…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Onwelo i Huawei ogłosiły partnerstwo

Onwelo, firma działająca na rynku profesjonalnych usług IT, podpisała umowę partnerską z Huawei, globalnym dostawcą rozwiązań teleinformatycznych. Partnerstwo pozwoli na realizację projektów integracyjnych opartych o technologie Huawei i wiedzę ekspercką Onwelo, gwarantując wysokiej jakości wdrożenia o krótkim czasie realizacji.
Czytaj więcej

2024 pod znakiem AI, inwestycji w cyberbezpieczeństwo i 5G

Rozwój sztucznej inteligencji i jej właściwa implementacja w różnych gałęziach gospodarki, inwestycje w bezpieczeństwo cyfrowe, a także wdrożenia sieci mobilnej 5G i prace nad jej kolejną generacją – te kwestie, zdaniem ekspertów Związku Cyfrowa Polska, zdominują gospodarkę cyfrową w Polsce w 2024 roku. Dużym wyzwaniem dla rynku będą nowe unijne i krajowe regulacje wpływające na funkcjonowania biznesu cyfrowego.
Czytaj więcej

SALESmanago wprowadza Live Chat integrującego procesy marketing automation

SALESmanago jako pierwszy system na świecie udostępnia moduł bezpośrednio integrujący Live Chat z procesami marketing automation. Dzięki wykorzystaniu pełnych profili behawioralno-transakcyjnych klienta, użytkownicy otrzymują możliwość wysyłania spersonalizowanych rekomendacji produktowych podczas rozmowy z klientem za pomocą jednego kliknięcia.