Liderzy biznesu na VI Kongresie Sprzedaż

Ludzie, procesy, technologie – to hasło przewodnie szóstej edycji Kongresu Sprzedaż, który odbędzie się 2 – 4 kwietnia 2014 w Warszawie. Podczas wydarzenia wystąpią wybitni trenerzy i eksperci ze świata biznesu.

Przyszłoroczny Kongres Sprzedaż otworzy Brian Tracy. Prelegent wymieniany jest obok Petera Druckera i Stephena Coveya jako jeden z najbardziej wpływowych liderów biznesu na świecie. W jego seminariach wzięło już udział ponad 5 milionów osób w 53 krajach. Jest autorem ponad 300 programów edukacyjnych i 45 książek przetłumaczonych jak dotąd na 35 języków. Podczas kongresu Brian poruszy najważniejsze aspekty sprzedaży, takie jak kluczowe czynniki sukcesu, zarządzanie priorytetami i planowanie pracy zespołu. Będziemy rozmawiać także o motywacji i zarządzaniu rozproszonymi zespołami sprzedaży. Poznamy sprawdzone metody, strategie i techniki. Gwarantujemy ogromną dawkę motywacji oraz gotowe pomysły jak szybciej osiągnąć cel, mniejszym nakładem środków i sił.

Niezwykle inspirująco i magicznie zapowiada się także wystąpienie Szymona Kudły. Ekspert ceniony za praktyczne, zdroworozsądkowe spojrzenie na biznes do wykładu zaprosił Pawła Kluza – dowcipnego i błyskotliwego iluzjonistę. Prowadzący pokażą, że przepis na mistrzostwo kryje określoną sekwencję działań i umiejętności – zarówno w świecie handlowców jak i iluzjonistów. Szymon Kudła opowie o handlowcach – czarodziejach, którzy nie tylko w magiczny sposób generują nowe leady, ale też wyjątkowo skutecznie sprzedają dotychczasowym Klientom.

W wielkim napięciu czekamy także na wystąpienie Roberta Kroola. W prestiżowych rankingach magazynu ThinkTank od lat plasuje się w gronie najcenniejszych konsultantów biznesowych w Polsce. Jego doświadczenia zaowocowały ośmioma książkami, w tym bestsellerami „Wolni i zniewoleni”, „Standardy Kierowania Zespołem Handlowym” oraz najnowszą – „Osobliwość a przedsiębiorczość”. Podczas wystąpienia poznamy LifeSkilllsy kluczowych obszarów przywódczych oraz metody ich pomiaru.

Kongres Sprzedaż to również kilkanaście wystąpień w formie case study. O sprawdzonych rozwiązaniach i zwycięskich strategiach opowiedzą zaproszeni prezesi i dyrektorzy sprzedaży. Wystąpienia zostaną poprowadzone w sześciu ścieżkach tematycznych: strategie sprzedaży, social media i big data, wsparcie sprzedaży w 2014 r., budowanie efektywnego zespołu sprzedażowego, technologia w sprzedaży oraz umiejętności lidera sprzedaży.

Trzeciego dnia Kongresu odbędą się warsztaty dla wszystkich tych, którzy chcą poznać nowe narzędzia do pracy z zespołem sprzedaży. Poprowadzi je Patryk Góralowski, CCG PC Category Management Lead[1], z Microsoft Polska.

Patronem medialnym projektu zostały media branżowe: callcenternews.pl, MARKETER +, Magazyn Szef Sprzedaży; OOH Magazine; Magazyn Manager MBA; Magazyn Business Woman Life, money.pl, retail360.pl, salesnews.pl; targetmarketing.pl, menedzersprzedazy.pl, www.erp-view.pl; www.erp24.pl oraz www.magazynit.pl.

Słownik
1. Lead. jednostka lub firma, która jest potencjalnie zainteresowana danym produktem bądź usługą. Total 0 Shares Share 0 Tweet 0…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *