Bankowe trendy w obsłudze klienta, czyli Alfavox na IT@BANK

Tegoroczna edycja konferencji IT@BANK zgromadziła łącznie 550 osób, m.in. przedstawicieli świata finansów i informatyki z najwyższych szczebli, a także 37 ekspertów, którzy brali udział w prelekcjach. Nie zabrakło tam również producentów oprogramowania dla banków, wśród których znalazł się Alfavox.

Alfavox podczas konferencji zaprezentował swoje najnowsze rozwiązanie – platformę alfa Video Contact Center[1] – które jako jedno z nielicznych na rynku umożliwia wielokanałowy kontakt między agentem a klientem, opierający się na kanałach: czat, audio i wideo. Firmie udało się nawiązać kilka ciekawych kontaktów, w tym zagranicznych.

– Prezentując swój produkt na konferencji IT@BANK, chcieliśmy pokazać, jakie korzyści i udogodnienia można uzyskać dzięki alfa Video Contact Center – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox. – Zależało nam, żeby pojawić się w miejscu, gdzie spotkamy osoby, którym będziemy mogli bezpośrednio zademonstrować to nowatorskie, a jednocześnie przyjazne dla użytkownika rozwiązanie.

Platforma alfa Video Contact Center może zostać wykorzystana między innymi w wirtualnych oddziałach banków, stwarzając tym samym szanse na dotarcie do szerokiego grona klientów, którzy cenią swój czas, niejednokrotnie chcąc sfinalizować swoje bieżące potrzeby online, także te „bankowe”.

– alfa Video Contact Center jest odpowiedzią na naturalną potrzebę człowieka, kształtującą się od wielu wieków – potrzebę szybkiego i sprawnego rozwiązywania różnych kwestii bez konieczności pokonywania dużych odległości – mówi Justyna Martyniak z Alfavox, która podczas konferencji odpowiadała przy stoisku firmy na wszystkie pytania gości.

Konferencja IT@BANK była okazją do rozmów na wiele tematów. Mówiono o nowych trendach, rozmawiano o budowaniu przewagi informacyjnej, o konwergencji usług, zarządzaniu w obszarze teleinformatycznym, a także o bezpieczeństwie, które w tej branży jest chyba najważniejszym czynnikiem.

– Dziś na co dzień używamy popularnych bankowych aplikacji na urządzenia mobilne, elektronicznych tokenów oraz korzystamy z inteligentnych bankomatów. To wszystko daje nam ogromne możliwości i niezaprzeczalną wygodę, jednakże wiąże się również z takim pojęciem, jakim jest „cyberprzestępczość” – mówi Janusz Tomiczek. – Dla nas, czyli producentów systemów dla bankowości, celem jest produkowanie takich rozwiązań, które z jednej strony maksymalizują wygodę, podążając za trendami, a z drugiej gwarantują 100% bezpieczeństwa.

Flagowy produkt Alfavox, czyli alfa Video Contact Center, do tej pory z powodzeniem wdrożony został w Aliorze, który został doceniony przez międzynarodowe jury w konkursie „Global Banking Innovation Award”.

Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Add a comment

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *