Zarząd Spółki Inteliwise S.A. informuje, iż Spółka zawarła umowę z Ministerstwem Gospodarki (dalej MG) na dostarczenie rozwiązania typu Contact Center[1] w chmurze, w formie Wielojęzycznego Centrum Pomocy dla Pojedynczego Punktu Kontaktowego (PPK) oraz Centralnej Ewidencji I Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).
W ramach umowy Spółka zobowiązała się do uruchomienia i dostarczenia kompleksowego rozwiązania obsługi klienta, składającego się z Wirtualnego Doradcy, Live Chat[3], Infolinii (call center[2]), oraz Help Desk. Wielopoziomowe Contact Center, dostępne w serwisach CEIDG oraz PPK Ministerstwa Gospodarki, będzie połączeniem innowacyjnego oprogramowania “w Chmurze” oraz usługi outsourcing’u konsultantów wyspecjalizowanych w obsłudze systemów administracji publicznej.
Zawarcie umowy stanowi efekt realizacji strategii Spółki dotyczącej oferowania rozwiązań IT oraz usług typu Wirtualnego Contact Center dla sektora administracji publicznej.
Dostarczane rozwiązanie, w szczególności nowoczesna aplikacja typu Wirtualny Asystent oraz Live Chat, będą stanowić istotny element dla e-administracji, umożliwiający przedsiębiorcom, inwestorom, a także urzędnikom uzyskiwanie precyzyjnych odpowiedzi na pytania urzędowe, a jednocześnie minimalizację kosztów obsługi dla administracji publicznej.
Wartość umowy to 584 250,00 zł z VAT.