Zaloguj się na konto

Jako zarejestrowany użytkownik masz dostęp do dodatkowych materiałów: nagrań video, recenzji, analiz oraz raportów.

Słownik branżowy

Software as a Service

w skrócie SaaS, z ang. oprogramowanie jako usługa – jeden z modeli chmury obliczeniowej, którym aplikacja jest przechowywana i wykonywana na komputerach dostawcy usługi i jest udostępniana użytkownikom przez Internet. Eliminuje to potrzebę instalacji i uruchamiania programu na komputerze klienta. Model SaaS przerzuca obowiązki instalacji, zarządzania, aktualizacji, pomocy technicznej z klienta na dostawcę usługi. W efekcie użytkownik oddaje kontrolę nad oprogramowaniem dostawcy i obowiązek zapewnienia ciągłości jego działania. Istotą biznesową oprogramowania w modelu SaaS, decydującą o jej rosnącej popularności jest to, że użytkownik kupuje działające rozwiązanie o określonej funkcjonalności bez konieczności wchodzenia w zagadnienia związane z infrastrukturą informatyczną oraz zapleczem technicznym. W wielu przypadkach SaaS umożliwia dostęp do najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji. Model SaaS zakłada najczęściej cykliczne opłaty (abonament) za dostęp do programu, staje się to dla użytkownika wydatkiem stałym, a nie jednorazowym w momencie zakupu. Z punktu widzenia dostawcy SaaS zapewnia lepszą ochronę jego własności intelektualnej, producent może we własnym zakresie udostępniać swoją aplikację, lub przekazać to zadanie wyspecjalizowanej firmie
ZGŁOŚ TEMAT

Daj nam CYNK :)

Jarosz nagrodzony

Rafał Jarosz z klinikicallcenter.pl został wyróżniony przez vortal contactcenterworld.com tytułem “Contact Center[1] World Industry Champion”.

Cała tegoroczna lista poniżej:

  • • USA – Larry Hefling
  • • Australia – Derek Finch
  • • Republika Południowej Afryki – Christelle Correia
  • • Polska – Rafał Jarosz
  • • Singapur – Pauline Low
  • • Ukraina – Oleg Chornobryvtsev
  • • Aradia Saudyjska – Khaled Ramadan
  • • Malezja – Chan Fook Yee
  • • Portugalia – Ladislau A A S Batalha
  • • Wielka Brytania – Les Blacker
  • • Kanada – Pierre Marc Jasmin
Słownik
1. Contact Center. wydzielona z organizacji jednostka zajmująca się ogółem kontaktów z klientami przedsiębiorcy poprzez nieograniczoną ilość dostępnych kanałów kontaktu. Do…
Total
0
Shares
3 komentarzy
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Altar z nagrodą e-Commerce Polska Awards

Branża e-commerce wyróżniła najlepszych. W tym roku prestiżowa nagroda e-Commerce Polska Awards 2021 w kategorii Best tool for e-commerce trafiła do Altar za wdrożenie w Grupie Empik swojej platformy AI Contact Center do komunikacji i zarządzania obsługą klienta.
Czytaj więcej

Zapadł wyrok, który zmienia wszystko…

Do bezprecedensowego wyroku doszło ostatnio w Sądzie Najwyższym. Przedsiębiorca, który powierzył wykonywanie działań na swoich danych podmiotom zewnętrznym w sytuacji ich wycieku ponosi odpowiedzialność. Czy to koniec małych outsourcingowych call center, w których bezpieczeństwo danych często traktowane jest po macoszemu?