ZUS ogłasza przetarg, bo rozbudowuje call center

Zakład Ubezpieczeń Społecznych ogłosił przetarg na rozbudowę dwóch swoich call center[1] w Grudziądzu oraz Miastku o łącznie 120 nowych stanowisk. Dodatkowo chce doposażyć swoje cztery call center oprogramowanie typu Screen-Recorder.

Wartość kontraktu może wynieść nawet 5,5 mln złotych. Wybrany w drodze tego przetargu dostawca ma czas do 20 grudnia przyszłego roku na zakończenie dostaw dla ZUS-u.
Oferty można składać do 14-ego listopada.

Słownik
1. call center. Firma lub dział w firmie zajmujący się telefoniczną obsługą klienta realizowaną przez przeszkolonych pracowników (telemarketerów, konsultantów, agentów). Obsługa…
Total
0
Shares
Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Artykuły na pokrewne tematy
Czytaj więcej

Kadry i płace po nowemu, czyli co się zmienia w HR w 2018 roku?

W 2018 roku wchodzi w życie kilka nowych przepisów oraz nowelizacji w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi, które mogą znacząco wpłynąć na pracę specjalistów ds. personalnych. Zmiany dotyczą między innymi wysłania jednego przelewu do ZUS, usunięcia limitów w płaceniu składek dla najwyżej zarabiających czy rozporządzenia unijnego o ochronie danych osobowych. Co więcej nowi przedsiębiorcy oraz ci o najniższych przychodach skorzystają z szerszych ulg. Co się jeszcze zmieni w 2018 roku w obszarze kadrowo-płacowym?

Call Center Poland windykuje

Po działach dedykowanych branży finansowej (FinanceDirect), farmaceutycznej (PharmaSolution), badaniom (Researcher), usługom wielojęzycznym (multilingual) i obsłudze programów lojalnościowych (CustomerLoyalty)…