Amerykańskie wydawnictwo Technology Marketing Corp’s., redagujące m.in. Cloud Computing Magazine, uhonorowało Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ) nagrodą Cloud Computing Excellence 2013.
Interactive Intelligence otrzymał nagrodę za ofertę komunikacji w chmurze, Interactive Intelligence CaaS. Interactive Intelligence CaaS udostępnia średnim i dużym organizacjom bezpieczny i pewny dostęp do szerokiego zakresu funkcjonalności centrum obsługi klienta, komunikacji zunifikowanej i automatyzacji procesów biznesowych w zgodzie z najlepszymi praktykami cloud computingu.
“Firma Interactive Intelligence już kilkanaście lat temu zadecydowała, że przyszłość należy do modelu chmury” – powiedział dyrektor wydawniczy TMC Group, Erik Linask. – “Efekty tej strategii łatwo zauważyć. W zeszłym roku producent zanotował 123-procentowy wzrost zamówień w modelu chmury w porównaniu z rokiem poprzednim. Klienci doceniają bezpieczeństwo, pewność, szeroki zakres funkcjonalności oraz elastyczność oferty Interactive Intelligence CaaS.”
CaaS oferuje kompletny pakiet aplikacji centrum kontaktowego i komunikacji zunifikowanej, w tym: wielokanałowe kolejkowanie, kierowanie zgodnie z umiejętnościami agentów, raportowanie, nagrywanie połączeń i kontrolę jakości, automatyzację kampanii wychodzących, zarządzanie personelem, analizę mowy w czasie rzeczywistym, ankiety badania opinii klienta, integrację z systemami CRM[1] i inne. Więcej informacji na temat oferty znajduje się na stronie internetowej dostawcy.